Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vakantie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vakantie

Oorspronkelijk geplaatst door edbzulte Bekijk bericht
    Heb hem hier zelf eens rechtgetrokken en ik vind het persoonlijk beter zo.
    Je moet wel oppassen dat je de blauwe rand rond het raam links niet kwijtspeelt tijdens het rechttrekken, anders wordt links volledig wit en trekt het op niks meer .
    Ik wou hem hier bijzetten, maar ik weet niet of dit mag, daarom dus niet .
    Zet hem er maar bij
    Maar dan wel op voorwaarde dat je mij ook uitlegt hoe het werkt, aangezien ik met PS nog niet heel erg mijn weg weet (tutorial link is ook welkom)
    Canon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II

Comment

Heb hem hier zelf eens rechtgetrokken en ik vind het persoonlijk beter zo.
      Ik wou hem hier bijzetten, maar ik weet niet of dit mag, daarom dus niet .
      3.9. Plaats geen foto’s in een topic van een ander

Plaats géén (andere) foto's in een onderwerp dat iemand anders heeft opgestart: dan haal je immers de aandacht weg van de foto's geplaatst door de topic starter, en dat kan leiden tot conflictsituaties.

Bewerkingen plaatsen van foto's van de topic starter (mits hij/zij daar geen bezwaar tegen heeft) mag natuurlijk wel om je commentaren duidelijker te maken.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El-Hombre Bekijk bericht
        Zet hem er maar bij
        Maar dan wel op voorwaarde dat je mij ook uitlegt hoe het werkt, aangezien ik met PS nog niet heel erg mijn weg weet (tutorial link is ook welkom)
        Ik doe het maar niet want BIG BROTHER IS WATCHING ME , maar op volgende kun je al heel wat zaken terugvinden waar je reeds aardig mee uit de voeten kunt.

Nederlandse Photoshop Tutorials, Support en meer!

Er zullen nog wel andere zijn ook, maar op deze vind ik allemaal eenvoudig en illustratief uitgelegd.
        Ik heb het zelf een beetje via deze site geleerd, en ook via mijn zoon (die speelt met PS) maar ga binnenkort wel een tiental lessen van 4 uur per les volgen in PS. Hopelijk ben ik dan weer wat wijzer .

Comment

Ik doe het maar niet want BIG BROTHER IS WATCHING ME , maar op volgende kun je al heel wat zaken terugvinden waar je reeds aardig mee uit de voeten kunt.

Nederlandse Photoshop Tutorials, Support en meer!

Er zullen nog wel andere zijn ook, maar op deze vind ik allemaal eenvoudig en illustratief uitgelegd.
          Ik heb het zelf een beetje via deze site geleerd, en ook via mijn zoon (die speelt met PS) maar ga binnenkort wel een tiental lessen van 4 uur per les volgen in PS. Hopelijk ben ik dan weer wat wijzer .
          In iedergeval bedankt voor je link Succes met je PS-cursus
          Je kunt hem gerust posten hoor, aangezien het met mijn toestemming is, is er geen probleem.
          Canon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II

Comment

Hier twee versies die een beetje rechtgetrokken zijn.
            Eén is meer rechtgetrokken dan twee, maar dan verlies je het blauwe randje links rond het raam.
            Pas op : ik ben ook verre van een expert in PS, het is maar een voorbeeld.
            Experts in PS zullen het nog veel beter kunnen, maar je hebt al een idee.

[Mod] Afbeelding achter een linkje geplaatst, was meer dan 900 pix. langste zijde.
            Last edited by Red Falcon; 2 april 2010, 22:56. Reden: foto te groot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El-Hombre Bekijk bericht
              PTLens?? Is dat de mogelijkheid om gebouwen recht te zetten net zoals dat je kennelijk een optie in PS hebt om dit te doen??
              Indeed, maar simpeler om tot hetzelfde resultaat (en soms beter) te komen dan in Ps.
              Kost helaas $ 25,00 en ze houden het niet meer up to date.
              Correcties van foto's genomen met nieuwe lenzen mag je vergeten en als er geen exif meer in de foto is het met de natte vinger werken.
              Bedroevend eigenlijk want het is een heel snel en gemakkelijk progje.

Grtz, RF

EDIT: Ik heb zojuist per toeval ontdekt dat men PTLens WEL kan updaten, mijn excuses daarvoor. Hier (klik) vind men wat nodig is.
              Last edited by Red Falcon; 3 april 2010, 10:20.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

@ Red Falcon

Tnx voor het linkje

Comment

Zeer mooi trio, vooral nr. 3

Comment

Working...
                  X