Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vakantie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vakantie

Paar foto's van de vakantie:

Meeuw op dakrand:

Krabbetje op golfbreker:

Straatje:

Canon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II

Re: Vakantie

BEGINNERSHOEK
    https://ggpics.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
      BEGINNERSHOEK
      Kan tellen hé.
      Goe bezig.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Vooral de derde is prachtig

mvg,
        Pablo

Comment

Krabbetje? Wat een monster Zeer mooie kleuren van dat beestje.
          Canon EOS 50D + 17-55 + Tamron 90mm Macro + Canon ex 430 II
          www.moosedesign.be

flickr

Comment

Geef mij maar dat straatje. Doet me denken aan de vele kleine straatjes waar ik op
            vakantie altijd in verdwaal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
              Geef mij maar dat straatje. Doet me denken aan de vele kleine straatjes waar ik op
              Yep, helemaal mee...

Comment

eerste is mijn favoriet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Zijn alle drie heel mooi, maar ik vraag me af waarom er van drie niet gezegd wordt dat alles scheef staat, zowel horizontaal als verticaal ???? Is dit principe alleen geldig indien het over een horizon gaat of wat :.
                  Bij mijn eerste foto's kreeg ik veelvuldig de reactie, dit scheef, dat scheef.... en hier niets dan lof over scheef
                  Iemand een woordje uitleg, ik leer graag bij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edbzulte Bekijk bericht
                    Zijn alle drie heel mooi, maar ik vraag me af waarom er van drie niet gezegd wordt dat alles scheef staat, zowel horizontaal als verticaal ???? Is dit principe alleen geldig indien het over een horizon gaat of wat :.
                    Bij mijn eerste foto's kreeg ik veelvuldig de reactie, dit scheef, dat scheef.... en hier niets dan lof over scheef
                    Iemand een woordje uitleg, ik leer graag bij
                    Kijk eens hoe mooi scherp de foto is, welke mooie kleuren die heeft en vooral hoe goed die belicht is.
                    Maar je hebt overschot van gelijk, alles staat schots en scheef.
                    En toch is het een mooie foto, is maar waar je de prioriteiten legt.
                    Ik bedoel maar, alles had mooi recht en haaks kunnen staan, de hemel uit gebleekt, het oranje gebouw onderbelicht, dus je moet kiezen.
                    Maar met PTLens staat alles in een paar muisklikken recht en haaks.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Allemaal bedankt voor reageren

Beetje ter verdediging (eea staat inderdaad scheef), maar het straatje zelf was alles behalve perfect haaks
                      Canon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                        Kijk eens hoe mooi scherp de foto is, welke mooie kleuren die heeft en vooral hoe goed die belicht is.
                        Maar je hebt overschot van gelijk, alles staat schots en scheef.
                        En toch is het een mooie foto, is maar waar je de prioriteiten legt.
                        Ik bedoel maar, alles had mooi recht en haaks kunnen staan, de hemel uit gebleekt, het oranje gebouw onderbelicht, dus je moet kiezen.
                        Maar met PTLens staat alles in een paar muisklikken recht en haaks.

Grtz, RF
                        PTLens?? Is dat de mogelijkheid om gebouwen recht te zetten net zoals dat je kennelijk een optie in PS hebt om dit te doen??

Comment

Heb hem hier zelf eens rechtgetrokken en ik vind het persoonlijk beter zo.
                          Je moet wel oppassen dat je de blauwe rand rond het raam links niet kwijtspeelt tijdens het rechttrekken, anders wordt links volledig wit en trekt het op niks meer .
                          Ik wou hem hier bijzetten, maar ik weet niet of dit mag, daarom dus niet .

Comment

wat zijn die lijntjes op de bovenste?
                            Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door neleke Bekijk bericht
                              wat zijn die lijntjes op de bovenste?
                              Telefoon of stroomkabels

Comment

Working...
                              X