Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Jammer dat zo'n foto niet altijd zomaar kan worden overgedaan.
Ik had hem ook graag gezien met een zo groot mogelijke scherptediepte. Dat had gekund, gezien de Exif.
Dan was ook het grind wellicht scherp geweest en had de plaat een grotere attractie voor mij gekregen. Nu geeft het scherpteverloop aan mij een warrig achtergrondbeeld.
Standpunt vind ik mooi.
Het etiket heeft voor mij helaas een merkwaardig blauwe tint die onnatuurlijk overkomt.
Stuk beter zo.
Ik zat al te denken aan allerlei crops maar geen zou een goed resultaat geven omdat het lelijke etiket er toch bij hoort.
Ik moet toch maar flexibeler gaan denken. Zo'n clone werkt ook heel goed.
De update is inderdaad beter.
Leuk idee, goed uitgevoerd
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Bedankt allen voor de geplaatste opmerkingen. Vind de tweede inderdaad ook beter qua evenwicht. Ik heb nog wel een beetje blauw uit het type plaatje gehaald!
Comment