Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

skyline antwerpen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• skyline antwerpen

of wat kan beter

alvast bedankt hoor
    eos 600 d
    lens 18-135 canon 10-22canon

Re: skyline antwerpen

Ik vind ze allemaal wat flets overkomen. Heb je een polarisatiefilter gebruikt? Dat geeft de kleuren een boost en helemaal de luchtpartij. Het blauw en wit worden daardoor nogal intenser.

Verder zou ik wat van de bovenzijde afsnijden, beetje veel luchtpartij naar verhouding. Is mijn mening.
    Mijn ebook: Ken Je Camera Van A-Z!
    Workshops Basiskennis, van Idee tot Foto en Adobe Lightroom
    Hier doe ik mijn ding: Mensen Leren Fotograferen

Comment

Op zich geen misse foto's, maar zoals de vorige poster inderdaad een beetje flets en bvb de eerste teveel lucht... (hoewel de lucht daar net het best gelukt is).

Ik zou proberen de kleuren wat fijn te regelen in nabewerking (misschien kleurtemperatuur), indien mogelijk...

Iets wat ik zou uitproberen met zo'n foto is er een landschapsformaat van maken...

Comment

Had zo goed kunnen zijn indien de foto's haarscherp waren geweest en de torens recht stonden ... zoals het hoort!
        "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
          Had zo goed kunnen zijn indien de foto's haarscherp waren geweest en de torens recht stonden ... zoals het hoort!
          ik denk dat ze wat onscherper geworden zijn met te verkleinen,bij mij zijn ze scherper
          1en2 zijn genomen f14 de 2de eens gebrobeerd 800 iso, moet die f dan nog omhoog genomen op statief, mischien is het de lens
          eos 600 d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kissakiman Bekijk bericht
            Ik vind ze allemaal wat flets overkomen. Heb je een polarisatiefilter gebruikt? Dat geeft de kleuren een boost en helemaal de luchtpartij. Het blauw en wit worden daardoor nogal intenser.

Verder zou ik wat van de bovenzijde afsnijden, beetje veel luchtpartij naar verhouding. Is mijn mening.
            nee geen filter gebruikt
            zal ik eens moeten aanschaffen bedankt om te kijken
            eos 600 d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Andyvy Bekijk bericht
              Op zich geen misse foto's, maar zoals de vorige poster inderdaad een beetje flets en bvb de eerste teveel lucht... (hoewel de lucht daar net het best gelukt is).

Ik zou proberen de kleuren wat fijn te regelen in nabewerking (misschien kleurtemperatuur), indien mogelijk...

Iets wat ik zou uitproberen met zo'n foto is er een landschapsformaat van maken...
              thx voor de tip en te kijken
              eos 600 d

Comment

2-3-1 voor mij.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                X