Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

High voltage

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• High voltage

Nacht opname van een hoogspanningsmast. Ik heb enkel de witbalans verschoven. Er zat een gele spot op.

Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Re: High voltage

Best wel een originele foto vind ik.
    Hoe iets lelijks als een hoogspanningsmast toch mooi kan worden.
    Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.

Comment

De blauwige spoeln kan ik best smaken, maar blauwe sterren minder. Die had je beter wit gelaten
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Bedankt voor het commentaar, tja die sterren dat was misschien beter geweest als ze wit waren. Het probleem was dat alles overgoten was met een fel geel/oranje licht van verstralers. De gehele omgeving zelfs de lucht was oranje/geel. Met enkel de WB te verschuiven zijn de sterren nu ook blauw. Ik had ze inderdaad kunnen bewerken. Heb ik niet gedaan omdat ze toch maar bijzaak zijn (althans voor mij).

Groet Flash,
        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Ik vind het wel wat hebben!

ook de aangepaste witbalans. ik heb al vaker fotos gemaakt in dat oranje straatlicht en moet zeggen, dat licht is soms mooi, maar vaker storend. Hier vind ik dit beter. Echter de sterren zouden idd wel mooier zijn als ze wit(ter) waren
          Grtz michael.

Panasonic Lumix DMC-FZ8

Comment

Knap gedaan.
            De blauwe sterren storen mij niet echt.

Comment

Working...
            X