Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

roodachtig pad in de herfst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• roodachtig pad in de herfst

[IMG][/IMG]

In het natuurgebied van Wachtebeke zag ik deze mooie bomen achter een pad van roze-rode steentjes. De lucht was oorspronkelijk erg wit, maar die heb ik vervangen door een fris blauw tintje.

Canon EOS 450D
    1/60
    f/10
    Geen flits
    Last edited by fabke; 16 maart 2010, 16:35. Reden: foto niet te zien
    Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

Re: roodachtig pad in de herfst

Maar nu ziet het er uit als een prentbriefkaart van vroeger met slechte kleuren. Jammer.
    Misschien beter te wachten tot de hemel mooier is. Of het fijne takkenwerk sterker benadrukken door de lichte achtergrond?
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

Ik zou dat roze pad croppen tot net ietsje onder de bomen en de bomen iets meer contrast geven....
      https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Misschien meer op deze manier ?
        of is het gewoon geen goede foto ?
        Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

Comment

De takken van de boom zijn langs de rechterkant afgesneden en aan de linkerkant zie je te weinig vind ik. Volgende keer beter .
          Ben je woonachtig in de omgeving van Wachtebeke toch?

Tom
          Canon 450d + grip, Canon 70-200mm f4 L, Tamron 28-75mm f2.8, Canon speedlite 430ex II, Tamron 90mm f2.8, Seculine t2d + Strobist.
          The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tomnoe97 Bekijk bericht
            De takken van de boom zijn langs de rechterkant afgesneden en aan de linkerkant zie je te weinig vind ik. Volgende keer beter .
            Ben je woonachtig in de omgeving van Wachtebeke toch?

Tom
            Klopt wat je zegt Tom, had ik zelf niet eens gezien
            Woon in Nieuwkerken, toch wel een eindje weg ...

fabke

Comment

Ja dat zijn van die dingen die je direct ziet als je de foto bekijkt, vind ik. Maar ik kom dat ook veel tegen en dan is het die avond. Dju had ik dat nu eens beter gedaan .

Tom
              Canon 450d + grip, Canon 70-200mm f4 L, Tamron 28-75mm f2.8, Canon speedlite 430ex II, Tamron 90mm f2.8, Seculine t2d + Strobist.
              The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fabke Bekijk bericht
                Misschien meer op deze manier ?
                of is het gewoon geen goede foto ?
                Dit bevalt mij beter, eerlijker. Zowel kleur als zwart-wit. Maar ik kan niet makkelijk kiezen.
                Inderdaad jammer dat naar rechts de boom is afgekapt.
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

Comment

ik vind die oude prentkaart wel iets hebben...de kleuren zijn mooi
                  en die afgesneden boom, ja inderdaad, maar o zo moeilijk om dat te zien op het moment zelf denk ik

groetjes
                  hilde
                  groetjes
                  hilde

Comment

Working...
                  X