Een uitstapje gedaan naar het fort van Breendonk. Wat is jullie mening hierbij? of
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Breendonk
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Breendonk
Allen opvallend gelig, twijfel of dat nu een minpunt is of niet....
Qua compositie vind ik de derde het leukst; de tweede was het leukst geweest als het was wat ik eerst dacht dat het was: een schaduw van de haak en kabel tegen de muur
Alvast leuke prentjes!
PS: Kun je die mensen er bij de derde foto nog af krijgen?
-
Ik ben geen PS kenner maar zo beter?
Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes
Comment
-
Voor mij wel Wat vind je zelf?
Comment
-
Ik laat liever de foto's zien zoals het er in het echt ook uit zag zonder al te veel gefoefel met PS. Dus ik had liever wat meer tijd gehad om deze foto zonder mensen te nemen maar die tijd had ik spijtig genoeg niet. Dus al ziet de 2e er beter uit, bij mij wringt het.Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes
Comment
-
Had graag de 1ste en 3de eens in zwart wit gezien. Beelden van Breendonk lijken me sterker in zwart-wit (vooral door het achterliggende karakter van de plaats). Maar het kan evengoed dat ik de bal compleet mis sla.
grt,
RafAlpha 100 | 17-70mm 4.5-5.6 | 75-300mm 4.5-5.6 | Minolta 50mm 1.8 | Tamron 17-50mm 2.8 | Metz Mecablitz 48 AF-1
Comment
-
-
Ik vind die derde mooier met de mensen achteraan. Ben even met papier in de weer geweest en als de vloer onderaan wat gecropt wordt, komt het beeld sterker over.
Maar dat is natuurlijk maar mijn ideetje
Comment
Comment