Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zomaar een foto - tips voor een Canon 500D - edit tips voor beginner.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zomaar een foto - tips voor een Canon 500D - edit tips voor beginner.

Hiebij mijn eerste posting gemaakt met een Canon 500D. (inmiddels ook in het bezit van een Tamron 28-270 VC.
    Wie kan mij helpen aan tips en informatie over bovenstaand apparatuur en starts tips betreffende editting van foto's.

Bedankt voor de tip. Bij deze met meer contrast, bijgesneden en in kleur.

Mvg.
    Last edited by AEH; 14 maart 2010, 21:48.
    Canon 500D - Tamron 18-280mm

Re: Zomaar een foto - tips voor een Canon 500D - edit tips voor beginner.

Ik kan je niet helpen met tips over de Canon maar ik wil toch wel iets kwijt over de foto;
    Als dit het begin is dan belooft dat nog wat.
    Is een prima opname. Met een beetje meer contrast en een beetje verscherping (via het bijgeleverde Canon programma of een ander) maak je hier een juweeltje van.
    Aan de rechterkant wat wegsnijden tot 1 cm van het oor.

Groeten, Bert
    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

Comment

Beste Bert, ik heb een kijkje genomen op je site.
      Wat maak jij waanzinnig mooie foto's. Met welke applicatie doe je de foto's bewerken?

Comment

Nou, bedankt voor het compliment maar niet overdrijven, krijg ik rooie oortjes van.
        Ik bewerk alles met Lightroom2. De hdr's worden met photomatix gedaan. Perspectiefcorrecties met PTlens.

Je kunt nu een gratis lightroom3 beta versie downloaden van de adobe site. In april of mei komt de definitieve en die moet je dan betalen.
        Is misschien interessant om daar eens mee te oefenen.

Groeten, Bert
        Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
        www.bertofotografie.be

Comment

prachtige foto Als dit je beginfoto's zijn ben je een natuurtallent

Comment

Ik volg met de voorgaande commentaren. De kleurenversie is mijn favoriet, door de felblauw gekleurde ogen. Het voegt nog iets extra's toe aan de foto.
            Mvg,David
            [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

Ik ben niet iemand die zich snel aanmeld bij een forum. Na wat browsen op dit Belgische forum wilde ik het risico wel nemen.
              Ik wil jullie bedanken voor de uiterst positieve reacties. Bijzonder motiverend en het kritiek wordt op een uiterst positieve manier gebracht.

Uitstekend forum en geweldige gebruiks(st)ers.
              twijfel om te verhuizen naar België.

Comment

Awel, nu komt de aap uit de mouw. Hadden we geweten dat je van over de grens was dan had je hier wel wat anders meegemaakt
                We zijn bijna altijd zo vriendelijk tegen "nieuwkomers". Kwestie van ze even op hun gemak te stellen en in slaap te wiegen. En dan komen we pas echt goed los..

Oh ja, ik ben eigenlijk ook van "over de grens" maar woon hier al 26 jaar. Moet je ook doen.
                En welkom bij de club trouwens. Ik heb hier al heel veel geleerd en vele anderen ook.

Groeten, Bert
                www.bertofotografie.be

Comment

Mooie binnenkomer!

groeten, Marc
                  1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
                  www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

Comment

Working...
                  X