Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

paasbloem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • paasbloem

    wie van de drie, of alle drie
    beoordeel zelf maar
    grts shooter








    D90
    92 mm
    1/10 sec
    f/8
    iso/200

  • #2
    Re: paasbloem

    M'n volgorde van voorkeur: 1-3-2, omdat 2 en 3 imo iets te krap in het kader zitten. (#3 had 'gewonnen' indien die links het kader niet raakte)
    Kleurtjes mogen me ook wat feller, levendiger. Ik heb ook het gevoel dat ik scherpte mis
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: paasbloem

      Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
      M'n volgorde van voorkeur: 1-3-2, omdat 2 en 3 imo iets te krap in het kader zitten. (#3 had 'gewonnen' indien die links het kader niet raakte)
      Kleurtjes mogen me ook wat feller, levendiger. Ik heb ook het gevoel dat ik scherpte mis
      die scherpte dat wist ik dat het hier te pas zou komen, wou eerst die vraag ook stellen hoe dat da komt als ik mijn foto's hier opzet dat het het niet hetzelfde is als het orginele
      grts shooter

      Comment


      • #4
        Re: paasbloem

        Oorspronkelijk geplaatst door shooter1970 Bekijk bericht
        die scherpte dat wist ik dat het hier te pas zou komen, wou eerst die vraag ook stellen hoe dat da komt als ik mijn foto's hier opzet dat het het niet hetzelfde is als het orginele
        grts shooter
        Waarschijnlijk gaat er scherpte verloren bij het verkleinen
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

        Comment


        • #5
          Re: paasbloem

          Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
          Waarschijnlijk gaat er scherpte verloren bij het verkleinen
          bij de 2 & de 3 allé zeker bij 2 .zou wel kunnen, maar dan nog hier op mijn pc staan ze toch nog iets beter op, zou dat mss kunnen door bd-sizer?

          Comment


          • #6
            Re: paasbloem

            kleuren en scherpte lopen duidelijk achter.
            let wel; als laatste handeling verscherpen.
            kleuren zijn zeker nog op te frissen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X