Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bloemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bloemen

    ,
    ,
    ,

    Laat maar horen hoe het moet.
    Groetjes

  • #2
    Re: bloemen

    Oorspronkelijk geplaatst door sonja bruggeman Bekijk bericht
    Laat maar horen hoe het moet.
    Als iedereen het zo goed zou doen? Mag van mij best een trapje hoger gepost worden.
    Knappe foto's
    Om toch nog te muggeziften:
    #3: iets te krap bovenaan.
    #2: imo de beste, maar de witte puntjes/lijntjes rechts onder storen wat. Wegpoetsen in PS of dergelijke.
    #1: zit ook wat krap in de foto.
    Algemeen: wat opletten met reflectie van de flits, nog wat wat meer diffuus gaan
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: bloemen

      Zelf vind ik die derde best heel geslaagd, maar zoals mijn voorganger reeds opmerkte:
      iets te krap in het kader. De bloem wordt zo een beetje samengedrukt, terwijl het net
      zo mooi is als je haar ruimte geeft om te ademen.

      Comment


      • #4
        Re: bloemen

        hartelijk dank voor jullie reaktie. Nu vind ik het wel spijtig dat er niemand verder reageerde op mijn vorige inzending "low key" dus is er iemand die als nog wil gaan kijken...laat U gaan.

        Groetjes.

        Comment


        • #5
          Re: bloemen

          Oorspronkelijk geplaatst door sonja bruggeman Bekijk bericht
          Nu vind ik het wel spijtig dat er niemand verder reageerde op mijn vorige inzending
          is daar ook wat vreemd gegaan hè.
          zie nu pas dat er een foto staat.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: bloemen

            Inderdaad, sorry mijn schuld. Dat was de eerste keer dat ik iets probeerde te plaatsen.
            Groetjes.
            Sonja.

            Comment


            • #7
              Re: bloemen

              Ik vind ze ook heel mooi. De eerste vind ik de leukste (= minst alledaagse)
              De tweede had nog iets meer scherptediepte mogen hebben, maar wie ben ik om dat te zeggen. Daar moet ik zelf nog hard aan werken
              Canon 7D, EF-S 17-55mm 1:2.8 IS USM, EF 70-200mm 1:2.8 L IS USM, Macro EF 100mm 1:2.8 USM
              "We zien de dingen niet zoals ze zijn. We zien de dingen zoals we zijn."

              Comment


              • #8
                Re: bloemen

                Groen is mijn favoriete kleur, dus voor mij is foto 1 zeker mooi. Ook eens een minder voorkomende "bloem" om te fotograferen. Ik werk vrij regelmatig met dit " bloemenmateriaal " dus voor mij geen onbekende.
                De andere foto's vind ik ook wel mooi hoor.
                groeten, deka
                There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                Comment

                Working...
                X