Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kids in speeltuintje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kids in speeltuintje

    na een goeie wandeling door het park op een zonnige winterdag de kids even laten spelen, en enkele fotokes gemaakt met mijn nieuwe lens (70-200 L F4)

    Wat vinden jullie ervan?

    alvast bedankt om te kijken







    groeten, Marc
    1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
    www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

  • #2
    Re: kids in speeltuintje

    Leuke vrolijke foto's
    Wat ik wel jammer vind is dat je in alle foto's je modelletjes heen centraal opstelt. Patsboem in het midden. Dat kan, naar mijn mening, mooier.
    Dit is ook persoonlijke smaak, maar ik persoonlijk zou proberen om de kids te isoleren van de omgeving. Ik bedoel dat ik voor een kleinere scherptediepte zou kiezen, waardoor de achtergrond veel minder aanwezig is. Met de 70-200 moet je een heerlijke bokeh kunnen krijgen namelijk (mooi egale vervaging van de onscherpte) Ik kan je exif niet bekijken, dus weet ook niet welke instellingen je gebruikt hebt.
    Ik heb zelf sinds kort de 70-200L 2.8 en met een groot diafragma kun je dit effekt krijgen (f 3.2, maar met f4 kom je ook flink in de buurt) Het is even lastiger om goed scherp te stellen (het gebied wat scherp is op je foto is natuurlijk een stuk kleiner) maar zelf ben ik er wel gecharmeerd van.
    Affijn...dit is persoonlijke smaak hoor. Je foto's mogen er zijn

    Comment


    • #3
      Re: kids in speeltuintje

      @ Monica

      bedankt voor je reactie

      bij de 1ste en 2de foto had er zeker wel meer bokeh aanwezig mogen zijn

      dit waren één van de eerste foto's met deze lens, hoop er nog vele (en betere) te trekken met deze geweldige lens

      groeten, Marc
      1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
      www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

      Comment


      • #4
        Re: kids in speeltuintje

        mee eens met monica en ik vind ze ook wat blauw, maar met zulke modellen kan je zeker nog leuke foto's maken

        Comment


        • #5
          Re: kids in speeltuintje

          leuke kinderreeks, maar vind de kleuren erg flets.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment

          Working...
          X