Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

no colors

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • no colors



    Camera Model: Canon (Canon EOS 300D DIGITAL)
    Lens Focal Length: 47,00 mm (- mm)
    Shutter Speed: 1/25 sec
    F-Number: F4,5
    ISO: 400
    Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

  • #2
    Re: no colors

    leuk moment, maar de flits verprutst de boel.
    hoop dan ook, dat de kleine er geen langdurige oogschade aan over heeft gehouden.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: no colors

      heb dan ook niet recht op haar geflitst, dus haar oogskes zijn nog dik in orde
      Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

      Comment


      • #4
        Re: no colors

        Uw kindje Katrien? Heel mooi. De flits is inderdaad hevig, ik heb er zelf nog geen ervaring mee dus ik weet niet hoe dit soort van flitsen moet. Maar het gezichtje, de leuke compo maakt toch erg veel goed wat mij betreft

        Comment


        • #5
          Re: no colors

          Oorspronkelijk geplaatst door KatrienD Bekijk bericht
          heb dan ook niet recht op haar geflitst, dus haar oogskes zijn nog dik in orde
          het had mooier geweest wanneer de reflectie niet in de iris had gezeten
          maar ook op het gezicht is het iets te hevig
          voor kinderen is het beter om zeer zacht te flitsen
          of gewoon aan een raam met natuurlijk licht
          þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
          Freelance bedrijfsfotograaf
          klikerdeklik hier voor mijn website!

          Comment


          • #6
            Re: no colors

            Snoezig kindje (wat een kijkers!), maar de flits verpest inderdaad een beetje de foto. Behalve dat het gezichtje te fel belicht is en er delen overbelicht zijn (onder het mondje bv) krijg je door het felle flitsen ook zo'n "platte" foto zonder enige diepte.
            Wat voor flitser gebruik je en hoe heb je die gericht?
            Ik zelf zou ook de voorkeur geven aan daglicht of een haogeenlampje bijschijnen. Dan krijg je een veel mooier licht/schaduwenspel op het koppie

            Comment


            • #7
              Re: no colors

              Het is niet mijn kindje Gilles, wel mijn metekindje. Ze is nu 10 maanden oud en komt een dag in de week naar mij. Het is een beetje een overactieve meid, waardoor er niet veel tijd is om na te denken als je een foto van haar wil nemen.

              Mijn flits is een sigma DG 530 super (in promotie kunnen kopen) en was grotendeels naar boven gekanteld om niet recht in haar gezicht te flitsen. Flits stond op automatisch. Misschien volgende keer wat experimenteren met flits op minder kracht te zetten? Het was slecht weer buiten, waardoor daglicht me niet voldoende leek.

              Bedankt voor jullie reacties en tips
              Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

              Comment

              Working...
              X