Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nieuwe camera

Sinds ik deze zaterdag een canon 500D gehaald heb wou ik meteen aan de slag.
    Hier heb ik mijn vader op foto vastgelegd. Weliswaar in jpeg genomen. niet in RAW.
    Verhaal hierachter: hij wou nog eens een mooie foto hebben. Veel komt hij niet meer uit de zetel sinds hij aan nierfalen en zware hartstoornissen lijd.
    Oh welke canon lens kunnen jullie aanraden die niet al te duur is? (max 500 euro) voor macro en natuur (dieren) fotografie, Ik heb nu de Kitlens 18-55mm en de tamron 55-200.

Welke vinden jullie de beste?
    kleur

grijswaarden

groetjes
    Miguel
    "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

Re: nieuwe camera

Als je 't niet erg vind ... heb even geoefend met je foto voor BW conversie.

Ik vind het best wel een karakterkop.

Comment

Re: nieuwe camera

Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk bericht
      Als je 't niet erg vind ... heb even geoefend met je foto voor BW conversie.
      Ik vind het best wel een karakterkop.
      haha, nee ik vind het zeker niet erg en het mag gezegd worden. Uw conversie is een pak beter dan de mijne. Kzal het hem zeggen:P
      Groetjes
      "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

Comment

Working...
      X