Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

C-Mine

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: C-Mine

hele mooie reeks. Zoals al eerder gezegd; dit mag een stapje hoger.
    Het was die zaterdag wel stralend mooi weer en je hebt het naar mijn mening een beetje te somber gemaakt. Wel mooie z/w omzetting.

En misschien hebben we elkaar inderdaad wel gezien. Volgende keer spreek ik gewoon elke fotograaf aan.

Groeten, Bert
    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
      Het was die zaterdag wel stralend mooi weer en je hebt het naar mijn mening een beetje te somber gemaakt. Wel mooie z/w omzetting.
      Het was inderdaad schitterend weer. Maar ik wou niet de mooie weersomstandigheden vastleggen maar de sfeer van vervlogen tijden en het overweldigende van de stalen kolossen... en dat leek mij beter over te komen met een meer dreigende dan stralende lucht.

En misschien hebben we elkaar inderdaad wel gezien. Volgende keer spreek ik gewoon elke fotograaf aan.
      Deal, zal ik ook doen.
      Bedankt voor het bekijken en beoordelen van de foto's.

Peter
      Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
        Laat ons dan mikken op een Hof plaatsje voor maandag

Groeten

Joeri
        Zouden de Mod's deze reeks gemist hebben

Groeten

Joeri
        Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
        www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
          Zouden de Mod's deze reeks gemist hebben
          Ik denk niet dat ze het gemist hebben, want 'Mod is everywhere'
          Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

Comment

Sterke reeks en prachtige omzetting.
            mvg, waulus
            Nikon D70s-D300, wat glas tussen 12-200 mm

Comment

Je foto's van het vervallen mijngebouw in Winterslag mogen gezien worden!
              Prima zwartwitomzetting. Eén en twee zijn naar mijn mening de beste. Bij drie valt de schachtbok om, dat geeft een vreemd effect.

Gr. Paul.

Comment

Working...
              X