Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik vind het er best wel knap uitzien!
Misschien wat veel zwart onderaan erop gelaten?
Ik kan helaas niet echt gerichte kritiek geven, want nog niet zo bedreven. Ik ga dit weekend zelf voor het eerste met dit soort watereffecten experimenteren...
Hoe heb je deze gemaakt? (opstelling, instellingen,... )
ik heb dat donkere eraan gelaten, vond het wel iets specialer, maar dat is smaak natuurlijk.
Ik heb dat gedaan a.d.v. tips van http://gavtrain.blogspot.com
Staat helemaal uitgelegd in een van zijn blogs.
Had alleen geen zwart papier of een zwarte bak, dus heb een zwarte stoffen placemat in de bak gelegd, wat je ziet aan het ribbelige effect in het donkere stuk.
Ga straks eens proberen met een vuilzak of zo in de bak.
Qua instellingen heb ik zijn tips gevolgd en wat gespeeld met de witbalans, krijg je leuke effecten mee.
Veel plezier ermee als je gaat proberen, werkt een beetje verslavend
En, bedankt voor je reactie
canon eos 450D + EF-S 18-55 IS Kit
canon EF 70-300mm F4.5-5.6 IS USM
ik heb dat donkere eraan gelaten, vond het wel iets specialer, maar dat is smaak natuurlijk.
Ik heb dat gedaan a.d.v. tips van http://gavtrain.blogspot.com
En, bedankt voor je reactie
Aloha,
Mercikes!
Zijn video had ik al op Youtube gevonden. De beste die ik gevonden had..
De resultaten van mijn ge-experimenteer zet ik zometeen op het forum.
Ik heb een doorzichtige kom gebruikt om meteen ook effect te hebben van kleuren die onder het water liggen...
hey,
ben benieuwd naar je resultaat!
Ik heb er gisteren ook nog een heel aantal gemaakt
En was net eens aan't zoeken met welke vloeistoffen je dat nog kan doen.
Ik ga zo eens kijken
canon eos 450D + EF-S 18-55 IS Kit
canon EF 70-300mm F4.5-5.6 IS USM
Ik wou ook verder experimenteren nog, met andere vloeistoffen of bvb met de vloeistof te laten exploderen op een glasrand. Helaas geen goede resultaten met dat laatste.
Maar dat is weer een uitdaging voor een volgende keer. Als ik nog eens zin heb die hele opstelling te herhalen...
Comment