Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet alleen natte voeten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Niet alleen natte voeten

Camera Model: Canon (Canon EOS 300D DIGITAL)
    Lens Focal Length: 20,00 mm (- mm)
    Shutter Speed: 1/2000 sec
    F-Number: F9,0
    ISO: 400
    Compensation: EV 0/3

Camera Model: Canon (Canon EOS 300D DIGITAL)
    Lens Focal Length: 10,00 mm (- mm)
    Shutter Speed: 1/2000 sec
    F-Number: F9,0
    ISO: 400
    Compensation: EV 0/3
    Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Re: Niet alleen natte voeten

Nou nog geen reacties....

Ik vind ze helemaal niet zo slecht, mooie grauwe sfeer!

Misschien de ISO wat om laag, en om te compenseren een wat langere sluitertijd, aangezien je daar op 2000 zit kan dat makkelijk!

Canon EOS 6D | EF 16-35mm f/4L IS USM | EF 24-70mm f/4L IS USM | Sigma 35mm f/1.4 DG HSM | Speedlite 430EX II |

Comment

bedankt Lander voor je reactie
      Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Nummero 2 is mooi, je ziet de "rand" tussen zee en strand goed
        Pentax K20D met accesoires en 50+ lenzen

Comment

Heel mooi om te zien wat het verschil tss 10mm en 20mm focal length kan betekenen.
          In de 2e foto komen hierdoor de wolken en het water dreigender over...
          In de 1ste krijg je een bredere strook water, en dat vind ik dan weer mooier in de overgang van de schuimkoppen naar de lucht.

Allebei heel mooi

Grtz,
          Peter
          Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

Comment

bedankt, vind zelf de 2de het beste.
            Bij de eerste ben ik wel echt moeten wegspringen voor natte voeten.
            Maar zoals gezegd geeft het inderdaad een heel ander beeld 10 of 20 mm.

Comment

statief gebruiken en sluitertijd verlengen, maar dan bestaat de kans dat de charme van de foto weg is...statief gebruikt? met 1/2000 is dit belange niet nodig. Ik kan ze wel smaken.
              Sony Alpha 200W 18-70/70-300 Kitlens. Minolta 70-210

Comment

nee geen statief gebruikt, gewoon gehurkt en rap gaan lopen toen het water aan mijn voeten kwam

Sluitertijd stond nog zo hoog omdat ik net foto's van onze hond had genomen.
                Hoofdstuk statief en trage sluitertijden, daar moet ik nog aan beginnen.

Het zijn foto's van begin november geloof ik. 2 dagen Nederland en eerste keer dat ik op M-stand foto's nam.

Comment

Working...
                X