Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
't Is een leerproces van begin tot einde voor mij.
Ik wist nog niet dat ik een bericht gepost had en mijn excuses voor de nogal triestige post, bedankt om me daar op te wijzen.
Gisteren lukte het me niet om " even snel" een foto te laten zien.
Nu staan er toch al een paar links naar een afbeelding en volgende keer zullen er (hoop ik toch) afbeeldingen staan.
Hoe vind je de foto's ? Dit is toch de essentie...
't Is een leerproces van begin tot einde voor mij.
Ik wist nog niet dat ik een bericht gepost had en mijn excuses voor de nogal triestige post, bedankt om me daar op te wijzen.
Gisteren lukte het me niet om " even snel" een foto te laten zien.
Nu staan er toch al een paar links naar een afbeelding en volgende keer zullen er (hoop ik toch) afbeeldingen staan.
Hoe vind je de foto's ? Dit is toch de essentie...
groeten,
meknoy
ga met je muis op je foto
rechterklik
eigenschappen
daar zie je bron van je afbeelding
die copier je
Dank je, ik werk hier met linux en da komt niet helemaal overeen.
Ik doe m'n best de foto's mooi in een post te krijgen.
Hoe vind je de foto's?
groeten
je werkt mee linux....
en je weet niet hoe je moet taggen op een forum (deze manier van taggen met vierkante haakjes word gebruikt op bijna alle forum's
en als je een beetje kunt werken met linux kan je ervoor zorgen dat dat een beetje overeen komt ;-)
je foto's...
zorg eerst dat ze in je post zo zichtbaar zijn...
en dan zullen we eens praten over je foto's :-)
Comment