Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reeks zonsondergangen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Reeks zonsondergangen

Hallo,

Hier volgen enkele foto's van een zonsondergang in De Panne het voorbije weekend. Graag jullie feedback. Zoals jullie kunnen zien op de laatste foto kwam er een dreigende wolk aan. Kort nadien ben ik moeten gaan lopen voor de serieuze hagelbui!

Merci!

Last edited by Sannepoes; 1 maart 2010, 19:29. Reden: Zichtbare foto's in openingspost geplaatst

Re: Reeks zonsondergangen

veeeeeeeeeeeeeeel te groot hoor!!!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Je eerste vind ik veruit de beste van de reeks, zowel qua compositie als qua belichting. Enkel wat meer zwart via niveaus in PS en een tikkeltje verscherpen.
      Bij je derde had je mss wat door de knieën kunnen gaan zodat de silhouetten wat beter afsteken tegen de lucht.

Groeten
      Flickr

Comment

Beter?

Comment

Vind ze alle drie wel een mooie sfeer uitstralen. Ik mis enkel scherpte bij de 2e foto. De wolken zien er wel scherp uit maar had liefst het strand scherp gezien. Ik vind het in ieder geval zeer mooie en rustgevende foto's.
          Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

Comment

[Mod]
            De foto's zijn groter dan de toegestane forumafmetingen, daarom werden ze "onzichtbaar" gemaakt.
            Je hebt de foto's reeds verkleind, maar nu zijn ze wat klein om eerlijk te zijn. Een goede afmeting voor een foto online is 800 of 900 pixels aan de langste zijde. Dan worden details, scherpte, ... goed zichtbaar voor andere forumgebruikers, waarop deze op hun beurt je nuttige tips kunnen geven.

Gelieve de foto's aan te passen en in het openingsberichtje van dit topic te plaatsen. Je kan je eigen berichtjes editeren dmv de knop "aanpassen" rechtsonder het bericht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
              [Mod]
              De foto's zijn groter dan de toegestane forumafmetingen, daarom werden ze "onzichtbaar" gemaakt.
              Je hebt de foto's reeds verkleind, maar nu zijn ze wat klein om eerlijk te zijn. Een goede afmeting voor een foto online is 800 of 900 pixels aan de langste zijde. Dan worden details, scherpte, ... goed zichtbaar voor andere forumgebruikers, waarop deze op hun beurt je nuttige tips kunnen geven.

Gelieve de foto's aan te passen en in het openingsberichtje van dit topic te plaatsen. Je kan je eigen berichtjes editeren dmv de knop "aanpassen" rechtsonder het bericht.
              Dankjewel voor de info, ik heb helaas problemen met het downloaden van BD Sizer. (ik heb nochtans alle richtlijnen van shoot.be gevolgd.)Telkens komt er een pictogram waarop wordt gezegd dat ik niet bevoegd ben om dat programma te downloaden. Ik heb de foto's dan via een andere site (via google) verkleind en daar komen die richtlijnen van 900 pixels niet op. Dus is het een beetje gokken. Vandaar dat ik wat moeite heb met de grootte van mijn foto's.

Comment

Eén en drie zijn mooie sfeerbeelden.

Comment

Working...
                X