Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Andere versie van Wo1 graven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Andere versie van Wo1 graven

Een andere zicht op Wo1 graven. De doodshoofd van de 17th Lansers op het onbekende graf, een embleem wat je eigenlijk weinig terug kan vinden, maakt voor mij de foto gewoon af. Graven en een teken van de dood.

Maar wie ben ik?
    Ieperboog Verbeeldt: Portfolio van de Ieperboog. Alle tips zijn welkom!

Re: Andere versie van Wo1 graven

Beter had geweest dat je dat takje op de voorgrond even uit de compositie had gelegd, dan stond de volledige text erop
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

Comment

Als je het doodshoofd als hoofdreden aanhaalt waarom je deze foto trok, waarom stel je dan niet hierop scherp?
      Nu ligt het scherptepunt op het tweede graf en gaat mijn aandacht daar naartoe.
      Ik denk zelfs met het scherpstelpunt op het doodshoofd dat je kon spelen met scherptediepte zodat je de derde grafsteen reeds wazig kon weergeven wat een mooi effect oplevert.
      Maar dan mag je zeker niet met F13 werken zoals nu.

Comment

De takjes op de voorgrond storen mij ook.
        Foto lijkt niet gemaakt op een WOI kerkhof maar eerder in een studio. Uiteraard is dat niet zo maar ik krijg geen voeling met het kerkhof. Het zijn puur enkele grafstenen.

Maar wat je verder ziet is wel knap vind ik, het spel met licht en schaduw.
        Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

Comment

Working...
        X