Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wo1 graven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wo1 graven

Hallo, hier heb ik iets nieuws geprobeerd. Ik vind het wel geslaagd, maar ik moet natuurlijk nog leren. Ik zou zeggen, beoordeel en smijt alles eruit wat je moet zeggen.

Bedankt!
    Ieperboog Verbeeldt: Portfolio van de Ieperboog. Alle tips zijn welkom!

Re: Wo1 graven

Compositie vind ik knap!

Iets te donker, al past een donkere sfeer wel bij het onderwerp.
    De kleur is mij te geel/groen.

En zelf had ik de voorste graven scherp gezet, maar dat is iederen z'n zin he.
    Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

Comment

Mooi! Deed ik ook gisteren te Ieper ;-)

Ik ging misschien toch de eerste rij scherp hebben gemaakt, dit vraagt dan aandacht om even te bekijken ... Nu dacht ik: goed! en dan scroll ik ;-) Mja wie ben ik hé

Comment

mij doet het net verder kijken doordat de scherpte op de 2de rij ligt ipv de eerste
        Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KatrienD Bekijk bericht
          mij doet het net verder kijken doordat de scherpte op de 2de rij ligt ipv de eerste
          Nja misschien met een tweede en derde maal te kijken heb je wel gelijk ja :-)

Comment

Dus een geslaagde foto?

Comment

Voor mij is de foto geslaagd, voor zoverre we in de beginnershoek 'geslaagd' kunnen noemen.

De bedoeling is nog steeds om hier opbouwende kritiek te krijgen op de foto ;-) (denk ik althans)

Comment

idd geslaagd volgens mij, alleen jammer dat op de tweede rij een zerk ontbreekt. zulke foto's moeten vaker getoond worden zodat zoiets onder de aandacht blijft.
                Vaarwel K20d, welkom K-7. Nog altijd met wat glaswerk en de gebruikelijke toebehoren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nevermore Bekijk bericht
                  En zelf had ik de voorste graven scherp gezet, maar dat is iederen z'n zin he.
                  Dit heb ik eventjes niet gezien. Ik vergat er bij te vermelden. Meestal worden begraafplaatsen gewoon bekeken, zonder dieper te kijken in de begraafplaats. Wat bedoel ik hiermee. Ze zien een begraafplaats, nemen een foto, lopen hier en daar wat rond en vertrekken. Maar zullen dan niet verder kijken of bestuderen dan wat men ziet. Bijvoorbeeld zeldzame graven of de geschiedenis van de begraafplaats. Vandaar dat ik dacht om een soort boodschap te maken met de foto door dieper in te zoomen dan de eerste rij graven. Met andere woorden, de begraafplaats dieper laat kijken.

Comment

Working...
                  X