Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panning

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Panning

Ergens vorig jaar gemaakt op het circuit van Zolder.
    Ben benieuwd naar wat er beter kan voor het nieuwe seizoen.

Hier de verbeterde versie.

Last edited by PetraTG; 23 februari 2010, 23:24.
    Canon 450D; 50D;18-55is; 55-250is; 50mm1.8II;100-400is L

Re: Panning

Mooi dichtbij, ik persoonlijk zie liever nog een beetje baan voor de moto, en er ontbreekt een tikkeltje scherpte, de snelheid zit er wel goed in, goed bezig,grt
    https://ggpics.be/

Comment

Thx voor de reactie.
      Ik had graag ook nog iets scherper gewild.Een betere lens is één optie natuurlijk afgezien van het bijschaven van mijn kunde dan. Maar zou het eventueel ook helpen wat meer scherpte in te stellen in het menu van de camera?
      Ik vraag me ook af of ik nu beter één scherpstel punt gebruik,het middelste,of beter allemaal om te pannen?Ik zit als beginneling nog met veel vragen hé.

Comment

Je AF-functie aanpassen zou kunnen helpen

· One-Shot AF – AF bij enkelvoudige opname stilstaand
        · AI Servo AF – vanaf 8 meter* afstand automatisch volgen van een onderwerp dat met een snelheid van maximaal 50 km/uur dat dichterbij komt of zich van u af beweegt.
        · AI Focus AF – schakelt automatisch tussen One-Shot AF en AI Servo AF methoden afhankelijk van of het onderwerp zich beweegt.

Groeten

Joeri
        Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
        www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Een ietsje scherper en je had een voltreffer. Ik denk dat het toch ook een kwestie is van
          nog wat oefenen. En nog wat meer oefenen.

Comment

Deze foto is prima, maar bij de nabewerking is het fout gegaan. Hij zal opnieuw door BDSizer moeten, ik denk namelijk dat de verscherping "uit" stond.

Lees dit draadje maar eens.

Laad de originele foto opnieuw in, vink het verscherpen aan en stel dit in op 15%.
            Klik het vinkje weg bij "Watermark", zodat het logo van BDSizer (de gekleurde mapjes) niet op de foto gezet wordt.

Via de knop "Aanpassen", hierboven in je openingspost, kan je de verbeterde foto bijvoegen.
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

oeps,heb ik toch ergens iets verkeerd gedaan denk ik.Staat er alleen de link

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PetraTG Bekijk bericht

Hier de verbeterde versie.

http://i50.tinypic.com/2rmukxd.jpg
                is inderdaad veel beter.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                  Deze foto is prima, maar bij de nabewerking is het fout gegaan. Hij zal opnieuw door BDSizer moeten, ik denk namelijk dat de verscherping "uit" stond.

Lees dit draadje maar eens.

Laad de originele foto opnieuw in, vink het verscherpen aan en stel dit in op 15%.
                  Klik het vinkje weg bij "Watermark", zodat het logo van BDSizer (de gekleurde mapjes) niet op de foto gezet wordt.

Via de knop "Aanpassen", hierboven in je openingspost, kan je de verbeterde foto bijvoegen.

Goede tip!
                  Ik vind het trouwens zeer goed uitgevoerd. Knap hoor

Comment

Working...
                  X