Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Citylife

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Citylife

Op weg naar Zaventem vanaf de E40.
    Eventjes mijn camera uitgehaald (in de passagierszetel).
    Vanuit de rijdende auto geprobeerd om toch wat treffelijke foto's te maken.
    Wat vinden jullie ervan? /
    Foto aangepast volgens wat Spyro zei, beter zo?

Groetjes
    Miguel
    Last edited by micn; 18 februari 2010, 21:35.
    "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

Re: Citylife

Van de eerste valt wel iets te maken, haal de blauwe zweem er af en boost het contrast wat en het zal al een pak schelen.

Wat de andere 2 betreft.. zoals je zelf zegt, ze zijn uit de auto genomen, en dat is duidelijk. Alhoewel het viaductenspel daarop de ring mooie resultaten kan leveren ben ik geen fan van foto 2 en 3.
    Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spyro Bekijk bericht
      Van de eerste valt wel iets te maken, haal de blauwe zweem er af en boost het contrast wat en het zal al een pak schelen.

Wat de andere 2 betreft.. zoals je zelf zegt, ze zijn uit de auto genomen, en dat is duidelijk. Alhoewel het viaductenspel daarop de ring mooie resultaten kan leveren ben ik geen fan van foto 2 en 3.
      Aangepast beter op deze manier?
      groetjes
      Miguel
      "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

Comment

je moet je levels eens bekijken van foto 1
        bijna geen zwart en nagenoeg geen wit.
        Je zal de sliders naar binnen moeten trekken, zo ga je dat grijze al uit de foto krijgen.
        Verder is het dan naar smaak wat verwarmen of niet, meer vibrance in de kleuren enz enz enz... Allemaal naar smaak uiteraard.. en vergeet niet.. Smaken durven al eens verschillen
        Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

Comment

niet verkeerd, vind 1 de beste als er zoals gezegd een en ander aan gedaan word.
          is 1 een panorama ? , misschien past er wel meer op de foto ?
          Canon eos 7D

Comment

mooie eerste hoor.
            de twee anderen zie ik meer als speelwerk.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Aangezien er aan de rechterkant nog weinig te beleven valt, had je misschien nog even
              kunnen wachten met afdrukken totdat dat Koekelbergse geval achter dat blokgebouw te
              voorschijn was gekomen. Maar al bij al niet slecht, vind ik. De twee volgende zijn, zoals
              Bouk al zei, spielereien.

Comment

Working...
              X