Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windhoos

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Windhoos

Deze zomer op fietsreis in Noord-Engeland waren we op het goede moment op de goede plaats. Zwaar onder de indruk heb ik deze foto proberen te nemen. Er was wel wat nabewerking nodig (hoogspanningskabels wegklonen en contrast verhogen). Wat vinden jullie er van?

Camera: Canon EOS 450D, diafragma: F/7.1, belichtingstijd: 1/250 sec, ISO: 400, brandpunt: 179mm, zonder flits

Re: Windhoos

Zeer goed weergegeven dat fenomeen..Je zou er schrik van krijgen.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

goed vastgelegd hoor en wel heel wat anders dan Koolmeesjes hè.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

hopelijk kwam die niet jou kant uit!
        Met het contrast te verhogen lijkt me het gras iets te onnatuurlijk van kleur geworden.
        Maar de windhoos staat er duidelijk op.
        Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

op het goede moment op de goede plaats zegt men dan :-D ... Ik zou lopen hoor!! haha
          Wel toffe foto, zou ik waarschijnlijk ook proberen ... Hoe groot was dat ding wel?

Comment

spannende foto top
            D60 en glas

Comment

heel mooi onderwerp, zou er graag eens een voor mijn camera krijgen, gras lijkt wat teveel bewerkt, bijna onnatuurlijk.
              Canon eos 7D

Comment

Bedankt voor de reacties!

Het gras heeft wel iets onnatuurlijks, maar in werkelijkheid was het ook heel groen. Dus ik vind niet dat het echt stoort, maar het is idd op het randje.

Oorspronkelijk geplaatst door Wyffels Bekijk bericht
                Hoe groot was dat ding wel?
                Moeilijk te zeggen hoe groot het was. We stonden beneden in het dal en recht voor ons op de berg ontstond die windhoos uit een onweerswolk. Tussen het onstaan en weer verdwijnen zat misschien 2-3 minuten... Hadden we vijf minuutjes vroeger geweest dan stonden we boven op de berg en was de foto nog beter geweest!

Comment

Working...
                X