Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste vraag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste vraag

Als nieuwe forumgebruiker en prille beginner met een digitale reflex had ik graag een foto ter keuring voorgelegd. Ik vind echter nergens de mogelijkheid om een foto op te laden.

Last edited by Sannepoes; 17 februari 2010, 16:50. Reden: Foto zichtbaar geplaatst
    Met vriendelijke groeten
    Geert
    Nikon D3000 + AF-S 18-55 VR + 55-200 VR + Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR

Re: Eerste vraag

Er staat een sticky bovenaan elk subforum, met daarin ook een link met de nodige uitleg.

Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gdornez Bekijk bericht
      Als nieuwe forumgebruiker en prille beginner met een digitale reflex had ik graag een foto ter keuring voorgelegd. Ik vind echter nergens de mogelijkheid om een foto op te laden.
      je moet ze niet opladen naar BDigital.
      Je moet ze elders op het web plaatsen en dan hier in een forum een link plaatsen naar die foto.

Comment

grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik probeer het even http://picasaweb.google.com/gdornez/...55758639377698

Wat denken jullie hiervan?
          Met vriendelijke groeten
          Geert
          Nikon D3000 + AF-S 18-55 VR + 55-200 VR + Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR

Comment

als je een bericht plaatst, druk je op het knopje dat heet "afbeelding invoegen" (knopje met het berglandschap).
            vervolgens krijg je een pop up schermpje, daar plak je de link naar de foto.
            dan krijg je dit:

Last edited by Control-Z; 17 februari 2010, 11:33.

Comment

Bedankt voor de hulp, zal het in de toekomst zo uitvoeren.
              Laat jullie kritieken nu maar komen.
              Met vriendelijke groeten
              Geert

Comment

foto staat een klein beetje schuin ... en crop daar gewoon die boomstam vandaan aan de rechter kant.

greetz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gdornez Bekijk bericht
                  Bedankt voor de hulp, zal het in de toekomst zo uitvoeren.
                  Laat jullie kritieken nu maar komen.
                  [Mod]
                  Je kan een geplaatst berichtje aanpassen dmv de knop rechtsonder "aanpassen".
                  Ik heb het nu voor je gedaan en de foto zichtbaar geplaatst in de openingspost. Dat maakt het voor mede-leden net even gemakkelijker om je foto van commentaar te voorzien.

Comment

Working...
                  X