????
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
prinsesje
Collapse
X
-
-
Re: prinsesje
Mooie spontane foto’s mooie belichting.
Misschien een kleine opmerking de scherpte ligt niet op de ogen en dit is altijd iets minder mooi.
Hoe doe je dat: je hebt normaal in het midden van je camera een rechthoekje. Dit is het punt waar de camera scherp stelt.
Richt dit rechthoekje op de ogen van het model druk de ontspannerknop nu half in; de scherpte wordt hier behouden. Verplaats nu je camera tot je een mooie cadrage hebt , druk nu de ontspanner knop helemaal in je zal zien de ogen blijven scherp.
-
Je hebt mooi spontane portretten gemaakt hoor .
Maar beweren dat de belichting mooi is...
Die harde flitsschaduwen vind ik NIET mooi. Bij de jongen zorgen ze wel voor een flikkeringetje in de ogen en valt het niet echt op maar bij het prinsesje zijn ze storend.
Zij zit ook wat krap in het kadertje: wat meer ruimte zou haar deugd doen.
Wel goed door de knieën gegaan en zo op de juiste kindhoogte geknipt.Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment
-
bedankt voor jullie reactie. ze is idd wat krap gekadert ,maar deze foto's zijn genomen in de keuken met een deken als achtergrond. de overige achtergrond was wat te druk,dus heb ik het storende afgeknipt. mss wat teveel.
de harde flits, tja ik heb alleen een intern flitsje en die had ik min 2 flitscorrectie gegeven. mss niet de juiste beslissing??
Comment
Comment