Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Odd-eyed Noega

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Odd-eyed Noega

Ik ben hier al langer lid, maar het is al een hele tijd geleden dat ik nog actief was. Ondertussen ben ik 19 en dus geen eigenwijze puber meer.
    Sinds vorige week ben ik in het bezit van een Nikon D70s. Ik ben dolgelukkig met deze camera en ben hem volop aan het uitproberen.
    Mijn plannen zijn om wekelijks naar een fotoclub te gaan. Ik weet nog niet helemaal hoe het daar in zijn werk gaat, maar ik hoop er veel bij te leren. Daarnaast hoop ik ook via dit forum kennis op te doen, zowel door de foto's van anderen te bekijken als de commentaar op mijn eigen foto's te lezen.

Mijn eerste foto met mijn nieuwe fototoestel die ik hier wil laten zien is er één van mijn kat, Noega.

Re: Odd-eyed Noega

Scherp waar hij scherp moet zijn het wit mooi in de hand gehouden. De ruis op de achtergrond stoort een klein beetje maar al bij al een verdienstelijke foto.
    Het hangt af van de fotoclub maar ik had ook gedacht dat ik veel ging bijleren in zo’n club, helaas er werd dadelijk verwacht dat je goede foto’s meebracht.
    Ben naar les gegaan in een cvo hier heb ik wel veel bijgeleerd

Comment

mooie foto, leuk ook zo met die 2 verschillende oogkleuren.
      mocht je niet direct naar een fotoclub willen maar toch
      is met iemand anders ervaring uitwisselen dan moet je
      misschien dit is lezen http://forum.belgiumdigital.com/f6/f...je-295338.html
      Canon eos 7D

Comment

Mijn plannen zijn om wekelijks naar een fotoclub te gaan
        wees kieskeurig met fotoclubs, want er zijn er veel waar ze een techneut van je maken.
        en dan blijf je ter plaatse trappelen.

Comment

Bedankt voor de reacties.
          Ik ken de fotoclub al een beetje. Ook sommige leden ken ik. Twee jaar geleden ben ik al enkele keren geweest met een vriendin. Toen zijn we foto's gaan nemen in de buurt met een analoge camera en die mochten we dan zelf ontwikkelen. Helaas zijn onze negatieven kwijt geraakt. We hebben onze foto's toen dus niet kunnen tonen. Omdat de avondschool en de fotoclub-avonden toen overlapten, ben ik redelijk snel afgehaakt. Nu heb ik er wel tijd voor en heb ik een eigen toestel waarmee ik beter wil leren werken. Ik hoop mee te kunnen werken aan projecten en advies te krijgen. Vanavond ga ik voor de eerste keer. We zullen zien
          Ik ga het topic over die Fotomaatjes eens doorlezen.

Comment

Working...
          X