Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bullet for my valentine

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bullet for my valentine

Soms is het nodig om een beetje uitleg bij een foto te zetten, omdat sommige mensen het moeilijk hebben met dit soort onderwerpen en het mischien niet de bedoeling van de TS om de mensen te shockeren.
    Anderen die zulke foto's posten hebben wel de bedoeling om te shockeren.
    Zeker in beginnershoek is het zinvol om uw foto, welk onderwerp dan ook, te voorzien van wat uitleg, zodat wij hier ook weten wat de bedoeling is van de TS. Dit zowel over het onderwerp als over de technische kant.
    Robby Bb
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      Jong, overdrijf anders even een beetje.

Ik vind jouw suggestieve reactie erger dan de geposte foto's (waar dus duidelijk niks meer achter zit dan een muziekgroep).

Schrap dan alle 18+/NSFW foto's ook ineens.
      Lees dit nog eens en mijn volgend comment.
      "Wat andere mensen over deze foto denken, daar heb ik alle respekt voor"
      Probeer dat ook eens.
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door in_flames Bekijk bericht
        Ik heb de foto's genomen in een veranda en heb dus natuurlijk licht gebruikt, een losse flits heb ik spijtig genoeg nog niet maar ik ben er voor aan het sparen.
        Ja is wel wat te zien aan de foto's dat het licht van overal komt. In tussentijd kun je altijd met gerichter licht werken door binnen bij het raam op te stellen of lampen te gebruiken. Goedkope bouwlampen bijvoorbeeld geven veel continu licht.

Comment

Hoi, eerst een vooral mijn complimenten aan de TS om de dingen 'anders' te zien. Ik vind de onderwerp keuze goed geslaagd. Waar je de inspiratie vandaan haalt om deze compo te fotograferen doet voor anderen nu éénmaal niet ter zake. Het is het recht van het individu om de dingen anders te zien en met deze te uiten via een beeld doe je niemand kwaad.

Over de pics nu:

De eerste vind het kussentje te veel overheersen zowel van kleur als van omvang.

De tweede vind ik veruit de beste van compositie, de kleuren mogen wel wat meer uitgesproken zijn tenzij dit de bedoeling was wat vreemd zou zijn aangezien het onderwerp 'hard' nodig heeft. Het licht is idd een probleem, verschillende oplossingen daarvoor zijn hier reeds door andere posters aangehaald.

Nummer drie kan me eerlijk gezegd net als nummer één op geen enkel wijze boeien.
          NicoSansen.com - FLICKR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
            Soms is het nodig om een beetje uitleg bij een foto te zetten, omdat sommige mensen het moeilijk hebben met dit soort onderwerpen en het mischien niet de bedoeling van de TS om de mensen te shockeren.
            Anderen die zulke foto's posten hebben wel de bedoeling om te shockeren.
            Zeker in beginnershoek is het zinvol om uw foto, welk onderwerp dan ook, te voorzien van wat uitleg, zodat wij hier ook weten wat de bedoeling is van de TS. Dit zowel over het onderwerp als over de technische kant.
            Robby Bb
            Zal ik voor de volgende keren zeker doen.

Ja is wel wat te zien aan de foto's dat het licht van overal komt. In tussentijd kun je altijd met gerichter licht werken door binnen bij het raam op te stellen of lampen te gebruiken. Goedkope bouwlampen bijvoorbeeld geven veel continu licht.
            Bouwlampen ga ik zeker kopen, daar heb ik al fantastische resultaten mee gezien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
              Lees dit nog eens en mijn volgend comment.
              "Wat andere mensen over deze foto denken, daar heb ik alle respekt voor"
              Probeer dat ook eens.
              Robby BB
              Had ik geprobeerd hoor. En ik respecteer je mening over de foto, daar sloeg mijn commentaar ook helemaal niet op, maar wel op de totaal misplaatste vergelijking naar wat er in die kindercrêche gebeurd is.
              Volgens mij ben jij waarschijnlijk de enige die die link gemaakt heeft..

Maar nu zal ik mijn respect tonen t.o.v. de TS en stoppen met dit OT.
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Working...
              X