't ging mij ook om de spiegeling, compo wat ongemakkelijk
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
visser is even weg
Collapse
X
-
-
Re: visser is even weg
Je ziet inderdaad duidelijk dat je hebt scherpgesteld op de spiegeling in het water.
De rest van de foto is niet scherp. Dat vind ik persoonlijk een beetje jammer.
Qua compo ben ik nog teveel beginner om daar een 'professionele' mening over te hebben.
Eric
-
Met zo een letters erop langs achter en geen visser....ik zou er niet lang staan , nu ivm de foto...ik zou ook zoiets wel hebben gefotografeerd...maar de pro's hier zullen je wel nog een tip geven waardoor je de foto meer kan doen vertellen.
GrtnVide Cor Meum
Comment
-
De spiegeling is het onderwerp, duidelijk.
Aan de Exif kan ik niet bepalen wat voor lens is gebruikt.
Met een flinke zoom had je misschien alles wat niet ter zake doet kunnen wegwerken.
Nu rest alleen de mogelijkheid om van het origineel een krappere uitsnede te maken en je daarbij te concentreren op de bedoeling van de foto.
Helaas is ook dan wellicht niet een fraaie compositie te bereiken.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtAan de Exif kan ik niet bepalen wat voor lens is gebruikt.Met een flinke zoom had je misschien alles wat niet ter zake doet kunnen wegwerken.
Nu rest alleen de mogelijkheid om van het origineel een krappere uitsnede te maken en je daarbij te concentreren op de bedoeling van de foto.
Helaas is ook dan wellicht niet een fraaie compositie te bereiken.
Ik ben heel blij met jullie commetaar, groeten Fena.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fena Bekijk berichtInderdaad, helaas pindakaas... moet het doen met sigma 17-70, en had dus max ingezoomd, en dan croppen.
Ik ben heel blij met jullie commetaar, groeten Fena.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Comment