Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koolmees

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Koolmees

Enkele weken geleden heb ik koolmezen op de foto proberen te zetten, maar ze waren allemaal wat onscherp. Deze week een nieuwe poging ondernomen:

Camera: Canon EOS 450D, diafragma: F/6.3, belichtingstijd: 1/400 sec, ISO: 400, brandpunt: 250mm, zonder flits

Re: Koolmees

zit iets in, mss een vreemde compositie zo links onder, bg is wel mooi rustig. Beestje is wel een beetje donker, mss iets minder contrast ...
    Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
    - Isaac Asimov-

Comment

ik vind hem goed! heb zelfde camera / lens

waar doe je best aan vogelspotting?
      en is dit een extra zoom crop ? of gewoon een resize?

groeten
      Need a website? Contact me - Canon EOS 450d

Comment

Ja, het vogeltje is mss een tikkeltje te donker. Op mijn ander scherm toont het lichter en het is stukken beter.

Het is een crop, alleen de linker- en onderkant heb ik er van gesneden. Daarom dat de compositie mss ook ietwat eigenaardig overkomt...

Comment

Voor mij biedt de rechtse helft van de foto geen meerwaarde, ik zou 'm doormidden gesneden hebben en enkel de linkerhelft overgehouden hebben denk ik...
          Maar desalniettemin vind ik het 'n prachtige foto, mooi scherp op het beestje, lekker blurry achtergrond, mooie kleuren, super!
          FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

Comment

smaken verschillen, ik vind het hoge contrast juist wel mooi, prima foto
            Canon eos 7D

Comment

Working...
            X