Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Normandië

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Normandië

Nog één uit de oude doos.
    Nog met mijn prutserke (S40) gemaakt.
    Moet je in dit geval het wrak er helemaal opzetten of juist zoals ik gedaan heb, gedeeltelijk ?

Groetjes
    Eric

Re: Normandië

De mens maakt de foto's ongeacht welke camera. Dure camera's geven dure foto's, geen betere.

Ik vind het wel mooi. Of je wel of niet het hele wrak neerzet, is je eigen keuze. Wie een heel wrak wil, maakt dan maar zijn eigen foto.
    Als die toren niet scheef gebouwd is of verzakt, zou ik de foto wel even rechtzetten.

Je kan nog kiezen voor een panoramische kijk door of onder of boven nog een deftig stuk af te knippen. Laat je nooit dwingen door de standaard beeldverhouding van je camera.

Succes
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

Bedoel je dit :
      - kerk wat rechtgezet (staat in feite in het echt goed scheef, maar inderdaad het stoorde inderdaad wel dat scheve)
      - onderaan een stuk weg wegens toch allemaal zand en ik vond de wolken iets belangrijker.

Enne... inderdaad, met dit oude bakske ook duizenden mooie (voor mij toch ) foto's gemaakt.

Groetjes
      Eric

Comment

Schone foto, een panorama zou inderdaad ook wel schoon staan hier.
        Maar toch geeft de lucht een speciaal effect aan de foto.

Comment

de up-date is een hele mooie
          proficiat met je verjaardag vandaag
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

happy b-day

Comment

De bijgesneden versie is beter, maar de compo kan nog beter door te bepalen wat je in de foto wil laten zien, nu is het zo half en half... het wrak tot in de helft van de foto en het dorp ook. Wil je de nadruk leggen op het wrak dan neem je dat best voor 2/3de in de foto en is het dorp belangrijker voor jou dan neem je dat tot 2/3de in de foto
              Last edited by Vicky; 19 februari 2010, 18:57.
              Groetjes Vicky

Comment

Goede raad van Vicky, knoop hem dus maar in je oren. De kerk is in de update wel recht
                gezet, maar je hebt er door dat stuk zand weg te laten ook heel wat diepte door verloren.
                En vandaar dat het daarbij meer opvalt dat je een keuze had moeten maken tussen het
                wrak en het dorp. Bij de originele speelde dit net iets minder een rol. Zelf zou ik van dat
                wrak het hoofdonderwerp maken en het dorp er als versiersel bij geharkt hebben.

Comment

Working...
                X