Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste poging HDR

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eerste poging HDR

hoi
    hieronder mijn eerte poging HDR
    gedaan met cs3
    ps ik weet dat hij wat klein is maar heb hem gecrobt, 20 op 20cm om hem vierkant te krijgen. wist niet goed hoe anders.

alle opmerkingen zijn welkom.&

Re: eerste poging HDR

Qua sfeer en toepassing van HDR (ingetogen) vindt ik 't wel wat hebben, maar verder kan deze plaat me niet zo bekoren.
    De compositie is niet bijster interessant, de hoogspanningskabels en de lichtvlek links van de kapel storen. Ghosting is vaak niet zo erg, maar in dit geval trekt 't teveel aandacht.
    De belichting van de bomen is daarentegen weer heel aardig.

Succes met je volgende pogingen !

Groet,

CJ
    What we see depends mainly on what we look for.

Comment

Ik probeer steeds geen enkele vorm van beweging op men beeld te krijgen. Hier valt dat toch een beetje ongelukkig uit imo.Soit, ben ook nog volop aan het oefenen.
      Op naar de volgende
      Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
      Flickr

Comment

Idee is goed...maar ik mis wat scherpte naar de top van die toren...kunnen ook mijn ogen zijn ;^)...die persoon aan de voorkant had ik wss ook proberen weg te werken...nam voor mij deel van de aandacht weg...
        Vide Cor Meum

Comment

hey

bedankt voor jullie opmerkingen en het kijken.

op naar de volgende.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
            hoi
            hieronder mijn eerte poging HDR
            gedaan met cs3
            ps ik weet dat hij wat klein is maar heb hem gecrobt, 20 op 20cm om hem vierkant te krijgen. wist niet goed hoe anders.

alle opmerkingen zijn welkom.&

http://i49.tinypic.com/2yy11ra.jpg
            Pixels gebruiken ipv cm: 900px op 900px dus, want dat zijn de BD-normen.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Pixels gebruiken ipv cm: 900px op 900px dus, want dat zijn de BD-normen.
              ok bedankt zal er ivv op letten

Comment

Working...
              X