Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Indonesie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Indonesie

    Hoi allen,

    Afgelopen zomer ben ik voor het eerst met mijn Spiegelreflex op vakantie geweest. We hebben een prachtige rondreis gemaakt door Java en Bali dat tot een grote hoeveelheid foto's heeft geleid. Een kleine selectie hieronder. Ik ben benieuwd naar de 'opbouwende' reacties.








    Alvast bedankt!

    Groet,
    Jelle
    Last edited by Jelle1982; 3 februari 2010, 13:15.
    www.jelleoostrom.com

  • #2
    Re: Indonesie

    Mooie platen, misschien iets groter plaatsen misschien?

    De 1e had mooier geweest als de man zelf scherp was geweest.
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

    Comment


    • #3
      Re: Indonesie

      HALLO........denk effe om de regeltjes!!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Indonesie

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        HALLO........denk effe om de regeltjes!!
        grt,bouk.
        Bouk, toch niet jou probleem
        Laat dit aan de Mod's over zou ik zeggen.
        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

        Comment


        • #5
          Re: Indonesie

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          HALLO........denk effe om de regeltjes!!
          grt,bouk.
          Mag best iets vriendelijker...Kan je aangeven wat er fout is? Foto's moeten maximaal 900 pixels breed zijn. Een aantal foto's staan op Flickr met 1024 pixels aan de lange zijde. dat is te lang. Vandaar dat ik dit formaat voor deze keer hanteer. Zijn het teveel foto's? Ik kan niet terugvinden wat de max is.

          Groet,
          Jelle
          www.jelleoostrom.com

          Comment


          • #6
            Re: Indonesie

            Volgens mij maximaal 3 :-). Bouk is trouwens een vriendelijk en erg behulpzaam forumlid hoor, je moet dat niet aanvallend opvatten
            Canon 450D

            Portfolio

            Comment


            • #7
              Re: Indonesie

              Oorspronkelijk geplaatst door Jelle1982 Bekijk bericht
              Kan je aangeven wat er fout is? Zijn het teveel foto's? Ik kan niet terugvinden wat de max is.

              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Indonesie

                @ Bouk,

                dank je. Ik heb het aangepast.
                www.jelleoostrom.com

                Comment


                • #9
                  Re: Indonesie

                  Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                  Bouk, toch niet jou probleem
                  Laat dit aan de Mod's over zou ik zeggen.
                  nee niet alleen een probleem voor mij, maar voor ons allen.
                  beetje hulp kunnen de MODS toch af en toe wel van de leden verwachten.
                  de MODS zitten ook niet 24 uur hier op BD.
                  grt,bouk.

                  zie:
                  1.7. Berichten rapporteren

                  In de grijze balk boven elk bericht staat een rapporteerknop (). Daarmee kan je de moderators attent maken op 'ongewenste' berichten. Denk aan discriminerende, beledigende, ongewenste of ongepaste uitingen, foutieve en dubieuze links, of inhoudsloze reacties.

                  Door dergelijke berichten te melden help je niet alleen de moderators, maar ook andere forum-gebruikers. Natuurlijk is het best als forumleden onderling hun problemen oplossen, maar het is beter een moderator een seintje te geven dan om een ruzie op het forum (zelf) uit te vechten.

                  Graag deze knop ook gebruiken wanneer je ziet dat foto's plots weg zijn, een onderwerp in een verkeerd forumonderdeel is neergezet of iemand (technische) hulp nodig heeft. De forum-beheerders kunnen onmogelijk alle berichten meteen lezen en bijhouden… Bij voorbaat dank!
                  grt,bouk.
                  Last edited by bouk; 3 februari 2010, 13:25.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Indonesie

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jelle1982 Bekijk bericht
                    @ Bouk,

                    dank je. Ik heb het aangepast.
                    Hoy Jelle, heb het gezien hoor.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Indonesie

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      nee niet alleen een probleem voor mij, maar voor ons allen.
                      beetje hulp kunnen de MODS toch af en toe wel van de leden verwachten.
                      de MODS zitten ook niet 24 uur hier op BD.
                      grt,bouk.

                      zie:
                      1.7. Berichten rapporteren

                      In de grijze balk boven elk bericht staat een rapporteerknop (). Daarmee kan je de moderators attent maken op 'ongewenste' berichten. Denk aan discriminerende, beledigende, ongewenste of ongepaste uitingen, foutieve en dubieuze links, of inhoudsloze reacties.

                      Door dergelijke berichten te melden help je niet alleen de moderators, maar ook andere forum-gebruikers. Natuurlijk is het best als forumleden onderling hun problemen oplossen, maar het is beter een moderator een seintje te geven dan om een ruzie op het forum (zelf) uit te vechten.

                      Graag deze knop ook gebruiken wanneer je ziet dat foto's plots weg zijn, een onderwerp in een verkeerd forumonderdeel is neergezet of iemand (technische) hulp nodig heeft. De forum-beheerders kunnen onmogelijk alle berichten meteen lezen en bijhouden… Bij voorbaat dank!
                      grt,bouk.
                      Inderdaad, ik neem mijn woorden terug
                      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                      Comment


                      • #12
                        Re: Indonesie

                        misschien dan toch maar is de foto s gaan beoordelen in plaats van een (zinloze) discussie te voeren over regeltjes.
                        vind je foto s geslaagd, alleen jammer bij de derde dat er een soort groene bak of iets dergelijks op staat aan de rechtse kant.
                        voor de rest straalt er wel een goed sfeertje vanaf
                        Canon eos 7D

                        Comment


                        • #13
                          Re: Indonesie

                          Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                          Mooie platen, misschien iets groter plaatsen misschien?

                          De 1e had mooier geweest als de man zelf scherp was geweest.
                          Mijn reactie klopt niet meer na het aanpassen van de foto's
                          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                          Comment

                          Working...
                          X