Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panning

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Panning

Mijn eerste keer proberen om te pannen.
    Materiaal was een Sony A300 met 18-55, 3.5

Tips ivm techniek of instellingen zijn welkom.

Mvg

Re: Panning

ik vind da nie slecht, zeker de eerste en de tweede niet !

ik vind da zelfs al héél knap.
    http://www.pixel7.be

Comment

Ik volg, voor je eerste keer is dit al héél goed gedaan! Hoewel je er hier volgens mij niet echt de kans toe had, komt een panning beter over als je ongeveer op dezelfde hoogte als de wagen zit (specifieker: tussen de hoogte van de koplampen en de ogen van de bestuurder).

PS: Disneyland?

Comment

Ja, dit was een show in Disney studios met stuntmannen zo, echt fantastisch.
        Ik had inderdaad niet de mogelijkheid om op dezelfde hoogte te shooten, of ik was omver gereden Ik zat op een tribune

Comment

Iemand tips eigenlijk ivm de instellingen? Welke shutterspeed voor welk object?

Comment

Niemand nog tips?

Comment

Ik heb zelf nog geen ervaring met panning, tips kan ik dus niet geven.
              Maar de 1ste vind ik wel knap en de 3de vind ik grappig. Wel spijtig van dat witte vlak rechtsonder.

Comment

Kan hem misschien nog wat croppen

Comment

Probeer deze eens Tips van Lambocars vertalen kan via de Google toolbar zeer handig

Als je goed wil pannen kan je best eens een racetrack opzoeken

Groeten

Joeri
                  Mvg Joeri, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, X-M5, X-T5, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3s, Insta360 X4 & Qoocam 3 Ultra, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                  www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Working...
                  X