Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vervallen huis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vervallen huis

Dag iedereen, hier volgt mijn eerste post na enkele weken dit forum te doorlezen.

Vanmorgen ging ik even naar een kraakpand een 5-tal minuten rijden van hier ...
    Daar ging ik wat foto's nemen met mijn nieuwe Canon eos 450D met 18-55 erop.

Mijn bedenking hier is dat de lucht die véél te wit is, mja aan de wolken kon ik niet veel doen.

De dakgoot van het gebouw.

Panorama van het huis... uit 3 foto's.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie's.

Re: Vervallen huis

Voor de lucht op de eerst moet je echt minder lang gaan belichten. Iets dat overbelicht is kan je niks meer aan veranderen....... Omgekeerd echter kan je nog alle kanten uit; zeker als je in raw hebt getrokken. Altijd naar je histogram kijken na het nemen van een foto !!!

Foto 2 vind ik heel mooi en 3 is ook te doen op het overbelichte deel links na.

Zeker onthouden : overbelicht / uitgebrand is nooit goed en kan niet meer gered worden.
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

Comment

tweede een mooie, maar dan zonder de lucht.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Tweede vind ik ook het best. Bij de eerste heb je niet alleen die uitgebrande lucht, het kijkt
        ook niet echt lekker. Bij de derde kan er mijn inziens links een flink stuk af.

Comment

2e is het mooist maar ik vind de 3e toch ook wel wat hebben, ziet er mooi uit
          Canon eos 7D

Comment

Bij 1 croppen zodat dakgoot in rechterbovenhoek verdwijnt, kijkt voor mij prettiger, en ook wat minder lucht.
            2 mooi,
            3 mooi, links wat croppen, ben je daar ook wat uitgebrande lucht kwijt?!

Comment

Working...
            X