Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heel erg leuk gedaan om de spiege te gebruiken om EN de attributen En het gezicht te zien ! Dit geeft iets extra dan alleen het beschilderde gezicht !!
Je hebt het gezicht een klein beetje naast het midden gezet, ik denk dat dit nog een beetje verder naast het midden zou mogen.
De foto komt bij mij een klein beetje donker en flets over. Misschien kun je deze nog een beetje nabewerken, en het contrast, helderheid en kleurverzadiging nog een klein beetje aanpassen. Volgens mij wordt de foto dan veel sprekender dan nu.
Maar nog een keer ik vind het erg leuk gezien en leuk gedaan met de spiegel !
Prima foto, originele benadering.
Kleuren zijn op m'n scherm voldoende helder en contrastrijk
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Ik bekijk de foto nu op een andere monitor, en deze is duidelijk beter afgesteld. (Voor de zekerheid nog een 3de ook geprobeerd...) En vergeet die opmerking maar over helderheid....
'k Vind het heel knap gedaan.
Alleen vind ik dat de achtergrond een tikkeltje te druk geworden is.
Vooral die hel-rood-oranje vlek van het tafelkleed links boven en de grijze doos (?) daar in dat hoekje trekken wat te veel de aandacht.
Natuurlijk moeten de attributen erbij maar 't mocht van mij wat minder.
En ook de achtergrond van het beeld in de spiegel mag wat rustiger.
IMHO
Maar 't blijft een fijn beeld!
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
wel ja je laat me geen keuze om ook te reageren hé. :-)
Gewoon prachtige foto. Scherpte zit op het juiste plaats. Compositie prachtig ik denk dat ik in de leer kom bij u :-)
'k Vind het heel knap gedaan.
Alleen vind ik dat de achtergrond een tikkeltje te druk geworden is.
Vooral die hel-rood-oranje vlek van het tafelkleed links boven en de grijze doos (?) daar in dat hoekje trekken wat te veel de aandacht.
Natuurlijk moeten de attributen erbij maar 't mocht van mij wat minder.
En ook de achtergrond van het beeld in de spiegel mag wat rustiger.
IMHO
Maar 't blijft een fijn beeld!
Je hebt volkomen gelijk. Ik was iets te enthousiast toen ik plots die spiegel tussen het shmink-materiaal zag staan, én mijn dochtertje dat ik dan ook nog kon 'vangen' in die spiegel
Ik had de achtergrond (vooral het tafelkleed dat nog zichtbaar is) nog eerst wat beter moeten voorbereiden... maar dan was mijn dochtertje misschien ondertussen weer lopen
Heel erg bedankt voor de commentaar, best leuk om met een eerste foto op dit forum zo onthaald te worden
Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1
Comment