Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Niks is te zwaar geschut op de eerste, maar inderdaad het oogt allemaal weinig fris. In die
tweede staat de horizon wel heel erg scheef; weet niet of dit de bedoeling is.
Op de eerste houdt de man een kleurrijke vlieger vast, maar ik kreeg hem niet in beeld , spijtig dan zou het beeld veel frisser zijn.
Tweede ja, de bedoeling was wel scheef, ik vind het vrij traditioneel met altijd dat perfekt
recht beeld.
Met deze wou ik eens uittesten hoe dit de mensen bevalt !
Doe je zeg maar,
Over één is alles al gezegd, maar in twee vind ik het licht waar ik zo dol op ben, ik noem dit een vuur zicht,donkere wolken met een lage zon en alles komt los van de aarde,
Comment