Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als je het adres van de foto zélf ingeeft (meestal eindigend met de extensie "jpg"), in plaats van het adres van de webpagina (eindigend met de extensie "html"), dan werkt het wél:
Foto verwijderd.
Hoe je het adres uit een foto kan halen, lees je hier: KLIK!
Via de knop "Aanpassen", in jouw openingspost hierboven, kan je de juiste koppeling plaatsen.
Last edited by Jos Vanhengel; 31 januari 2010, 11:11.
[Mod]Omdat de foto (mits "vereende krachten" ) nu zichtbaar is, heb ik verplaatst naar Beginnershoek, waar ik vermoed dat de (niet-zichtbare) foto eerst gepost werd.[/Mod]
Niet alleen het kader maar ook de foto er op en ferm er over. Dit is maar een mening hoor.
Er zullen beslist mensen zijn die van dergelijke prenten houden.
Maar de foto vind ik wel leuk, kleuren en compo vind ik wel aantrekkelijk,zelf zou ik wel het stukje groen onderaan weg gewerkt hebben.
Het is misschien een erg klein detail, maar de uitstekende franse vlag, vind ik de max
Comment