Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Station Best

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Station Best

De opdracht was om een trein die met 140 km/u langs raast erop te zetten
    en te zorgen dat je nog wel ziet dat het een trein is ipv. een gele veeg.
    En misschien met de gegeven informatie/positieve kritiek nog eens terug gaan
    en kijken of dat ik hem er beter op krijg.

Gr Marius

Comment

Al doende leert men

Zeker kijken dat je belichtingscompensatie op 0 staat. ISO zou ik iets naar onder doen en sluitertijd langer maken.

Ik weet niet hoeveel treinen je hebt in dat station, misschien enkele pogingen wagen.

Succes allesinds!!
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

Comment

Bedankt, en ieder kwartier komt er 1 met 140km/u langs dus er komen er zat voor
        mijn doen

Comment

Denk er ook aan dat een trein met 140Km/h nog steeds meer dan 1m verplaatst is terwijl jij je foto neemt op 1/30 sluitertijd....dit ivm je scherpte.
          Misschien was het de bedoeling van de docent om je te verplichten om te 'panen'. ie de trein beweging met de camera te volgen zodat de trein er scherp op staat en de omgeving wazig

Succes en laat het resultaat maar terug zien.
          Last edited by saphi; 1 februari 2010, 07:34. Reden: typfout
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
          "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Working...
          X