Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De eerste is duidelijk 't beste en zeer knap.
Lekker scherp, de volledige wagen. Dat 3/4 rode cirkeltje in t voorwiel
geeft een knap idee van een korte sluitertijd met nog zoveel beweging.
Dat was dankzij het net donkere licht.
Dat 3/4 rode cirkeltje in t voorwiel
geeft een knap idee van een korte sluitertijd met nog zoveel beweging.
Ik kan mij vergissen maar die 3/4 rode cirkel is gewoon de roodgloeiende remschijf, 1/4 is niet zichtbaar omdat op die plaats de remklauw zit. Lijkt mij dat dit geen aanduiding van gekozen sluitertijd is... verbeter mij als ik het verkeerd zie.
Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1
Dit is inderdaad de remschijf, ik stond vlak voor een bocht waar ze hard moesten remmen, dit maakt de foto een beetje speciaal vind ik.
Hier nog zo eentje.
ok , zal dan wel de remschijf zijn, men leert alle dagen bij..
blijft toch mooi deltail.
goed tip dus als ik foto's ga nemen van de autokoers dan zet ik mij dus best vlak voor een scherpe bocht..
Comment