Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De breedte is wel eens iets anders ;-)
Maar inderdaad, ik moet mijn voorganger volgen: het zijn inderdaad eenden!
ontopic: Geef mij maar de linkse prent, minder drukte, 't beest houdt een leuke pose aan, en is scherp.
Bij de tweede gaat het niet meteen om één specifieke eend, hoewel als je de hele voorste groep neemt als onderwerp, zijn ze niet allen scherp. Plus, ze zijn allen "weggedoken", een minder interessante houding zeg maar
Qua belichting vind ik beide wel oké!
De breedte is wel eens iets anders ;-)
Maar inderdaad, ik moet mijn voorganger volgen: het zijn inderdaad eenden!
ontopic: Geef mij maar de linkse prent, minder drukte, 't beest houdt een leuke pose aan, en is scherp.
Bij de tweede gaat het niet meteen om één specifieke eend, hoewel als je de hele voorste groep neemt als onderwerp, zijn ze niet allen scherp. Plus, ze zijn allen "weggedoken", een minder interessante houding zeg maar
Qua belichting vind ik beide wel oké!
Comment