Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amsterdam

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Amsterdam

Ik blijf proberen he.
    heb deze van de zomer genomen in Amsterdam,
    wat denken jullie ?

Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

Re: Amsterdam

Aan de Amsterdamse grachten............
    Mooie plaat
    Canon eos 7D

Comment

heb ik genomen vanuit de dierentuin
      Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

Comment

weinig reactie hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davidbranson55 Bekijk bericht
          weinig reactie hier
          't Is natuurlijk ook niet zo dat de hele wereld zit te wachten op een foto van jou om daarop wat te zeggen.
          Enerzijds is het behoorlijk druk op het forum en de 'experts' azen op ander foto's voor hun commentaar. Anderzijds lokt de foto niet zo maar commentaar uit.
          Niettemin zal ik proberen...
          Iemand zal zeggen: de foto helt teveel naar links. De gerestaureerde pakhuizen hellen wat voorover.
          Een ander meldt wellicht: Amsterdam is toch wel interessanter dan dit.

Ik ken de plek wel. In een van de schepen aan de overzijde heb ik 10 jaar geleden regelmatig gemusiceerd. Maar verder vind ik het helaas geen bijzonder boeiende foto. Het geeft mij alleen wat herkenning en een leuke herinnering.

Soms moet een mens wat geduld hebben.
          En onderwijl gewoon doorgaan met fotograferen.
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

Comment

@ plaatwerker sorry dat ik aan een expert zoals u een tip durf te vragen he, maar toch bedankt voor de bitsige comentaar hoor.
            mischien vergeten dat dit een hoekje voor beginners is en dat wij gewoon wat tips willen ok!!!
            gelukkig dat de meeste mensen hier een stuk vriendelijker zijn dan jij

Comment

@ plaatwerker sorry dat ik aan een expert zoals u een tip durf te vragen he, maar toch bedankt voor de bitsige comentaar hoor.
              mischien vergeten dat dit een hoekje voor beginners is en dat wij gewoon wat tips willen ok!!!
              Op gevaar af hier een dispuut te starten, vindt ik toch dat jij overreageert op het commentaar van Plaatwerker, wel ik heb lang naar uw foto gekeken en ik vond geen passend comment, hij heeft de moed dat wel te doen en ik vindt zijn commentaar zeer diplomatisch, als je liever geen reactie of kritiek kan hebben plaats of schrijf niets.
              No hard feelings !
              https://ggpics.be/

Comment

Groot gelijk DB 55 i.v.m.commentaar van de plaatwerker.
                Spiritualiteit is niet het volgen van de weg die de ander ons dicteert,maar van de weg
                die weg die we zelf ontdekken !!!

Comment

ik heb helemaal geen probleem met kritiek hoor, graag zelfs ik ben hier om te leren.
                  het is gewoon de manier waarop hij die geeft, ik weet ook wel dat de hele wereld niet op een foto van mij zit te wachten.
                  het is toch geen schande dat ik een mening vraag over een foto, ik kan hier alleen maar leren van jullie.
                  en als ik overdreven gereageerd heb, mijn excuses dan daarvoor

Comment

U heeft aan mij persoonlijk helemaal geen tip gevraagd.
                    Ik beschouw mijzelf niet als een expert. Ik ben hier ook om wat te leren.
                    Ik leer van de commentaren die ik ontvang en van de commentaren die ik geef en vooral van de reacties daarna.
                    't Is niet dat ik vergeten ben dat dit de beginnershoek is: ik heb alleen rustig willen reageren op uw ongeduld.
                    Dit tegen de achtergrond dat ik onlangs zelf na een week nog geen commentaar had op een inzending.
                    De tips heb ik, enigszins verpakt, gegeven.
                    En onvriendelijk heb ik zeker niet willen zijn en dat was ook niet mijn intentie bij het schrijven van mijn commentaar. Maar zelf heb ik het meest geleerd van stevige kritiek.
                    Wat hard aankwam, deed pijn en daarna kwam het pijnvermijdend gedrag dat leidde tot betere foto's.
                    Ik wens je veel fotografische voorspoed en een beetje eelt op de ziel.
                    Van kritiek leer ik.

Comment

@ davidbranson55
                      Excuses aanvaard !
                      Maar ook zonder dat, evengoede collegae.
                      Ik ben niet zo snel van mijn stuk hoor. ;-[]))
                      Van kritiek leer ik.

Comment

Working...
                      X