Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Haaaaaai !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Haaaaaai !

Ben wederom benieuwd naar de meningen.

Toch lastig foto s maken van iets wat in het water ligt, vond deze dan toch aardig gelukt

De pier op een eilandje in de malediven

Katten, al vraag ik me af hoe die naar de malediven zijn gezwommen
    Canon eos 7D

Re: Haaaaaai !

De haai vind ik echt geslaagd, haarscherp, maar ik zou er niet willen gaan zwemmen..
    Ik zou zelf nog wat croppen. Water is ook mooi

Comment

Heb er zelf met mijn snorkeltje tussen gezwommen, ze zijn niet zo heel erg groot (wat niet wil zeggen dat ze dan niet bijten)

Dank voor de tip(s) en het kijken
      Canon eos 7D

Comment

Ik vind het jammer dat de eerste in serie gebracht is, is een super mooie en scherpe foto.
        Plaatje 1 en 3 bij dieren, had het zeker goed gedaan! De foto's zijn in elk geval in orde.
        Met vriendelijke groet, Eric.
        ------------------------------------------------------------
        Canon, glas en beetje doorzettingsvermogen.

Comment

De pier is mij mij niet zo interessant.
          Jammer dat de ogen van de kat zo 'dood' zijn.

Het haaitje is heel mooi gefotografeerd met kennelijk een behoorlijke scherptediepte: zowel haai als schaduw zijn mijns inziens voldoende scherp. Was het geluk dat de schaduw alleen maar raakt aan de haai?
          Water was zeker niet erg diep?
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

Comment

Het water was inderdaad niet al te diep, ongeveer kniehoogte, en zoals bij heel veel foto s gemaakt op deze vakantie puur geluk dat ie zo mooi is geworden.
            als er intresse is kan ik een dezer dagen nog wat meer foto s posten van de katten.

misschien ook de moeite om is op http://arielaxt.hyves.nl/album/47369...iven/Sx3g2Iav/ te kijken, hier staan nog wat meer willekeurige vakantie kiekjes
            Canon eos 7D

Comment

De eerste is heel knap, haarscherp en ik zou zeggen 'uitnodigend' maar...tja, nu ff niet
              Tweede vind ik ook fraai omdat het je gelukt is een mooi natuurlijk kader rond je onderwerp te krijgen, dus compo is goed gelukt imo.
              De derde vind ik persoonlijk de minste, zowel qua compo als scherpte, als kader.
              Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
              Flickr

Comment

Die eerste goed gevangen.
                Glashelder water trouwens, daar in de Malediven

Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
                De haai vind ik echt geslaagd, haarscherp, maar ik zou er niet willen gaan zwemmen..
                Ik zou zelf nog wat croppen. Water is ook mooi
                Zo'n klein zwartpuntrifhaaitje doet je niks hoor
                Deze heeft meer schrik van jou ...

greetz
                Cheeta
                Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                flickr

Comment

Haai (of haaitje volgens de kenners) is heel mooi, misschien een stukje van boven afdoen,
                  om die steen of rots weg te hebben.
                  Tweede vind ik best mooi, een goede compositie in ieder geval van een leuke setting.
                  Derde vind ik minder. De ogen van de kat zijn inderdaad nogal doods, bovendien lijkt hij
                  ook niet al te scherp.

Comment

Dankjewel voor alle positieve berichtjes, bij de foto van de haai is de "rots " een stukje koraal, eerlijk gezegd niet echt op gelet bij het maken van de foto maar het had er inderdaad niet op hoeven staan, deze haaien doen je niets al moet ik wel bekennen dat ze hapgraag zijn naar tenen mooie beestjes, valt een heleboel te zien daar op de malediven en dan vooral onderwater. mocht je op vakantie gaan dan kan ik je de malediven (embudu village) zeer zeker aanraden.
                    Canon eos 7D

Comment

Working...
                    X