Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Over het onderwerp wil ik niets kwijt,je voelt wat erbij en je neemt een foto en dat is nu juist het moeilijke dat vast leggen.Nu wat je foto betreft ik denk dat je te dicht voor je lens zijn bereik gegaan bent, en ook er staat geen exif in of bij je beeld en dan kunnen de meest onderlegde onder ons je wel wat zinnig comentaar geven. Blijven oefenen en zien.grt
Nr 2 vind ik nochtans niet slecht juist eilandjes in een bruine zee. Maar het is moeilijk onderwerp denk ik en zulke foto’s staan of vallen door de compositie, maar zeker blijven verder doen
Zonder de titel zou waarschijnlijk niemand geraden hebben waar het om of over gaat. Niet
dat dit erg is. Maar dan zou de compositie wel iets boeiender of beklijvender mogen zijn.
Comment