Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ijs op Mazouttank

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ijs op Mazouttank

of
    eerlijke meningen graag, ben een echte beginner
    Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

Re: ijs op Mazouttank

niemand een mening? ni echt goed dus
    Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

Comment

ben zelf ook nog maar een beginner dus ik kan er weinig zinnigs over zeggen, wat wel tof is de luchtbelletjes ? in de stukjes ijs.

enne... oefening baart een hoop
      Canon eos 7D

Comment

Over het onderwerp wil ik niets kwijt,je voelt wat erbij en je neemt een foto en dat is nu juist het moeilijke dat vast leggen.Nu wat je foto betreft ik denk dat je te dicht voor je lens zijn bereik gegaan bent, en ook er staat geen exif in of bij je beeld en dan kunnen de meest onderlegde onder ons je wel wat zinnig comentaar geven. Blijven oefenen en zien.grt
        https://ggpics.be/

Comment

Nr 2 vind ik nochtans niet slecht juist eilandjes in een bruine zee. Maar het is moeilijk onderwerp denk ik en zulke foto’s staan of vallen door de compositie, maar zeker blijven verder doen

Comment

Zonder de titel zou waarschijnlijk niemand geraden hebben waar het om of over gaat. Niet
            dat dit erg is. Maar dan zou de compositie wel iets boeiender of beklijvender mogen zijn.

Comment

Lijkt ook een beetje op schimmel(precies haartjes) op chocomousse ofzo vind het wel geslaagd
              Canon EOS 50D + 17-55 + Tamron 90mm Macro + Canon ex 430 II
              www.moosedesign.be

flickr

Comment

Working...
              X