Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

poes (onbewerk )

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• poes (onbewerk )

Moet voor mijn opleiding een werk maken met als onderwerp kleurcontrast.
    Kan dit beeld dienen of is het te flauw.Foto is onbewerkt, wel met handmatige witbalans. Graag wat feedback. Alvast dank.

Re: poes (onbewerk )

Voor thema contrast zou ik op zoek gaan naar een onderwerp met meer contrasterende kleuren. Nu zit je met een 'grijze' kat met wat zwart/grijstinten.

Verder proberen scherp te stellen op de ogen. Nu zit de scherpte op de neus.
    Al doende leert men...

Flickr

Comment

Ik weet te weinig van kleurcontrast om te weten of het beeld daarvoor kan dienen.
      Op het eerste zicht wel: er zit rood en groen in.
      Voor de rest een mooie foto vind ik.

Comment

Je hebt scherpgesteld op de neus, je foto zou veel mooier geweest zijn als de ogen haarscherp waren...

Comment

leuk shot hoor, maar voor je opdracht niet geschikt, wegens het ontbreken van kleurcontrast.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooi onderwerp, je weet nu ondertussen wel dat de ogen scherp mogen. Maar ik denk ook wat weinig contrast in de kleuren.
            maar voor de rest zeker niet slecht

Comment

Idd, scherpte op de ogen ontbreekt.. maar er zit zo'n mooi licht op de foto.. Precies of het bewerkt is.. echt leuk!
              Canon EOS 450D - EF-S 18-55 mm f 3.5 - 5.6 IS - EF 50 mm f 1.4 USM

Comment

Ik merk een soort flare of vage plek in het midden van de foto..ligt dat aan mij?
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                  Ik merk een soort flare of vage plek in het midden van de foto..ligt dat aan mij?
                  Nee, die viel me ook al meteen op. (Toch wat nabewerking nodig.) Voor een opdracht van
                  contrasterende kleuren zou ik wellicht toch naar iets op zoek gaan dat meer contrasteert
                  dan de kleuren van deze kat. Keuze zat, lijkt me.

Comment

Niet dat ik wil stoeffen met eigen werk maar kijk hier eens naar
                    Beide katten lijken wel op elkaar, vind je niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zicolas Bekijk bericht
                      Niet dat ik wil stoeffen met eigen werk maar kijk hier eens naar
                      Beide katten lijken wel op elkaar, vind je niet?
                      Dan heb ik eindelijk de papa gevonden,
                      Dat zijn idd scherpe ogen en een mooie kat.

De flare zie ik nu ook, had mijn scherm met adobe gekalibreerd en dan was het niet te zien. Heb nu mijn scherm lichter gezet en dan is het wel te zien. De foto is achter het glasraam gemaakt, vandaar de flare misschien. Voor de opdracht heb ik ondertussen een ander onderwerp gevonden en wat foto's gemaakt. Veel meer kleur, maar het zijn saaie foto's. Dus nog verder zoeken.

bedankt voor alle reacties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ericdekort Bekijk bericht
                        Dan heb ik eindelijk de papa gevonden,
                        Dat zijn idd scherpe ogen en een mooie kat.

De flare zie ik nu ook, had mijn scherm met adobe gekalibreerd en dan was het niet te zien. Heb nu mijn scherm lichter gezet en dan is het wel te zien. De foto is achter het glasraam gemaakt, vandaar de flare misschien. Voor de opdracht heb ik ondertussen een ander onderwerp gevonden en wat foto's gemaakt. Veel meer kleur, maar het zijn saaie foto's. Dus nog verder zoeken.

bedankt voor alle reacties.
                        Dat is inderdaad wat ik ook dacht..
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Working...
                        X