Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Groen

Nog ééntje met m'n Canon 50mm f1.8 lens.

Graag jullie reacties, opmerkingen en tips:

Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

Re: Groen

De gitaar is beter niet zo mooi onderwerp op deze foto

Comment

Gegroet, het is niet verplicht om de exif info in de foto te plaatsen,als ze al in de foto zit,en waarom niet eens voor verhandering een horizontaal beeld nemen,ik vindt, en dat is dan zuiver mijn gedacht, een fotograaf met zijn camera verticaal voor zijn gezicht zo een cliché, of het moet echt nodig zijn, probeer maar !
      https://ggpics.be/

Comment

Bedoel je dat deze foto beter horizontaal was genomen?
        Of omdat ik hier 2 foto's heb gepost en ze beide verticaal zijn genomen?
        Dat laatste is puur toeval. De meeste van m'n foto's zijn horizontaal genomen, zoals bij dit voorbeeld.

De foto's die ik de laatste maanden gemaakt heb en die ik goed vind zijn telkens van mensen en ik ben er nog niet uit of ik nu wel of niet graag foto's van m'n familie/vrienden/... op het net zet. (alleszinds wil ik eerst toestemming van hen)

(beperkte) Exif zet ik voorlopig nog op m'n foto's. (doe ik via een plugin van Lightroom) Lijkt me wel makkelijk voor diegene die de foto bekijkt en zelf heb ik al veel kunnen leren van de exif van anderen hun foto's.
        Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

Comment

misschien had je beter iets met de kaars (het is toch een kaars hé?) alleen gedaan had. Deze combinatie vind ik niet zo geslaagd.
          Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

mmm, misschien heb je daar wel een punt ja.

Ik vond het zelf wel een leuk beeld, groen van de plant met groen van de kaars. Maar ik zal het nog niet genoeg "zien" denk ik. Niet erg.

Comment

Working...
            X