Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
getekend door hard labeur
Collapse
X
-
-
Re: getekend door hard labeur
Ik (een beginnerke) vind het alvast een knap portret. 'k Denk dat het nog pakkender zou zijn in zwart/wit.http://www.flickr.com/photos/jigal/
zowel positieve als negatieve reacties welkom ! (heb nog véél te leren)
-
Mooi portret, van mij zou die niet in zwart wit moeten zijn.
Misschien had 't nog wat meerwaarde gehad als je zag wat die harde labeur is (wat de man draagt)? Een lager standpunt had voorkomen dat er een paal uit het hoofd van de man groeit, maar storend vindt ik 't in dit geval niet.
Groet,
CJWhat we see depends mainly on what we look for.
Comment
-
-
Ik onderbouw vorige comments,
mooie foto maar het zou misschien een meerwaarde gegeven hebben moest je wat meer van de omgeving getrokken hebben, persoon in zijn habitat meer tot uiting laten komen.
Soit, goed gedaan alvast.Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
Flickr
Comment
-
Ik ben niet echt akkoord met bovenstaande opmerkingen, het betreft hier een potret voor mij is dus de uitsnede goed.
Ik begrijp ook dat je de linkerkant laat opstaan ter vervollediging van het beeld.
Ik had juist iets meer ruimte onder en rechts over gelaten, kwestie van enkele milimeters, zodat de ruimte tussen de kraag van het hemd en de rand identiek is als muts - rand.
Comment
-
Comment