Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de peinzende kat, high school en een militair kasteeltje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• de peinzende kat, high school en een militair kasteeltje

Hoi hoi hoi!
    Hierbij nog enkele pogingen! Voeg zeker een feedbackje in! Word altijd geapprecieerd!

Onze poes die duidelijk aan het peinzen is... over wat ze gaat eten of iets in die aard

Het trappenhuis op mijn vroegere middelbare school, jammer dat ze platgegooid gaat worden, ze staat nu wel leeg trouwens

Het alom bekende, duizend malen gefotografeerde militaire kasteeltje Rochendaal
    Het verbaasde mij dat de verf enkel afschilferde en niet verbleekt was door de duizenden flitsen die er gebruikt worden
    Yeah Baby, Scotland Baby!

Re: de peinzende kat, high school en een militair kasteeltje

vind de kat wel mooi, alleen het oog had wat beter belicht mogen worden.
    de tweede vind ik langs de kaders te donker om de diepte er goed uit te laten komen.
    bij de derde het boven deel te donker en vind het dan ook beter om daar een stuk af te halen ( of het bovendeel nog wat oplichten).
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Van de poes had ik graag ofwel het 2e oog gezien, ofwel nog meer van opzij de foto genomen. Nu zie je nog een stukje van de andere zijde van haar kopje, maar zonder oog. Dat stoort me een beetje. Desondanks een mooi beestje.

Van de 3e foto zou ik links en boven iets afsnijden, zodat enkel die pilaar, de trap en een stukje plafond zichtbaar blijven. Die afbladderende verf intrigeert me wat. Heb je daar geen close-ups van?
      http://www.flickr.com/photos/jigal/

zowel positieve als negatieve reacties welkom ! (heb nog véél te leren)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jigal Bekijk bericht
        Van de poes had ik graag ofwel het 2e oog gezien, ofwel nog meer van opzij de foto genomen. Nu zie je nog een stukje van de andere zijde van haar kopje, maar zonder oog. Dat stoort me een beetje. Desondanks een mooi beestje.

Van de 3e foto zou ik links en boven iets afsnijden, zodat enkel die pilaar, de trap en een stukje plafond zichtbaar blijven. Die afbladderende verf intrigeert me wat. Heb je daar geen close-ups van?
        Hoi Jigal, bedankt voor je reactie! Inderdaad wel een mooi beestje eigenlijk en je hebt denk ik wel gelijk over het 2e oog... maar ik zou dan opteren voor wat je tweede optie was nog meer van opzij... ik ga nog eens een poging wagen als ze nog eens wilt poseren

Ik denk dat ik van die afbladderende verf wel close ups heb ik ga eens kijken of ik dat nog online krijg, want die BDSizer werkt absoluut niet zoals hij zou moeten werken

groetjes!

Comment

Alle 3 leuk -
          kat - het witte links trekt te veel aandacht - misschien gewoon kadreren. en de neus iets los laten komen van diens achtergrond.
          trap - ik was iets meer links gaan staan, zodat de opening op 1/3 in het kader kwam. Of bij centrale plaatsing voor volledige symmetrie zorgen.
          de derde is boven te donker - wellicht valt er nog wat uit te halen als je in raw heb geschoten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maMarina Bekijk bericht
            Alle 3 leuk -
            kat - het witte links trekt te veel aandacht - misschien gewoon kadreren. en de neus iets los laten komen van diens achtergrond.
            trap - ik was iets meer links gaan staan, zodat de opening op 1/3 in het kader kwam. Of bij centrale plaatsing voor volledige symmetrie zorgen.
            de derde is boven te donker - wellicht valt er nog wat uit te halen als je in raw heb geschoten.
            gelukkig heb ik in raw getrokken dank je voor de tips! ik heb nog een aantal fotos die, vind ik beter zijn (topic: probeersels van dezelfde auteur) even wat sluikreclame

Comment

Working...
            X