Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probeersels

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Probeersels

Hoi! Ik ben sinds november van dit jaar bezig met fotografie dus ik ben nog maar een beginneling! Toch zou ik graag jullie mening hebben over een aantal foto's die ik heb getrokken, ik ben eens benieuwd of ik er iets van terecht breng! Geef zeker je volle mening negatief of positief, ik zou graag wat meer leren...

alvast bedankt!

Hartelijk dank!

Last edited by Schoten; 27 januari 2010, 10:51. Reden: Eindelijk de fotos toegevoegd volgend de regels van de kunst :), excuses!
    Yeah Baby, Scotland Baby!

Re: Probeersels

waar zijn de foto's ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      waar zijn de foto's ?
      ik was ze vergeten

Comment

Welkom op BD.

Euh ... "november van dit jaar" moet nog komen.

Gelieve het forumreglement eens te lezen. Het is op dit subforum de bedoeling dat je foto's toont.
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Welkom op BD.

Euh ... "november van dit jaar" moet nog komen.

Gelieve het forumreglement eens te lezen. Het is op dit subforum de bedoeling dat je foto's toont.
          hoi november van vorig jaar dus, ik krijg geen fotos op het forum gezet

blijkbaar moet ik op een omslachtige manier te werk gaan hmmm
          ik ken niets van pc's!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schoten Bekijk bericht
            hoi november van vorig jaar dus, ik krijg geen fotos op het forum gezet

blijkbaar moet ik op een omslachtige manier te werk gaan hmmm
            ik ken niets van pc's!!!!
            Hoe je foto's kan posten lees je HIER!

Vanop Facebook zal niet lukken, daar moet je inloggen om iets te kunnen zien.
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

ok ik heb het begrepen in de helpdesk heb ik iets gevonden wat mij kan helpen! ik moet jammer genoeg gaan werken nu maar ik zal zo snel mogelijk mijn fotos online plaatsen! excuses voor mijn onwetendheid!

Comment

je bent ook van plan om er teveel te plaatsen aan de 6 kruisjes te zien die er nu staan: max 3
                Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Je kan foto's zetten op facebook en ze hier dan tonen via de knop: Afbeelding invoegen.
                  Daar moet je dan de link naar je foto ingeven.

De link kan je terugvinden door je foto op facebook te openen, rechts klikken, eigenschappen te selecteren. Daar zie je het adres staan. Copy => paste

Succes
                  Nikon D5000 - Volgt les digitale fotografie aan het THHI Tessenderlo - Module 2

Comment

[Mod]
                    Ik heb het topic verplaatst naar het Test Forum omdat de foto's niet zichtbaar zijn.
                    Hierboven werden reeds een aantal oplossingen gegeven om je foto's correct te plaatsen.

Ik geef je nog even de link mee naar ons forumreglement. Daar kan je alle informatie vinden over het plaatsen van foto's op het forum. Klik

Als de foto's zichtbaar zijn en voldoen aan de forumreglementen, dan mag je een moderator contacteren om het topic weer naar de Beginnershoek te laten verplaatsen.

Mvg
                    Sannepoes

Comment

Ps: ik ben wanhopig op zoek naar tips (geen kant en klare oplossingen) (na al een lange zoektoch die geen resultaten oplevert) ,die mij kunnen helpen in mijn zoektocht naar Chateau Du Loup gebouwd in 1913 verlaten in 2002
                      je kan mij bereiken door een mailtje te sturen op mertens_matthias@hotmail.com

Hartelijk dank!
                      Sleutel van het kasteel is te bekomen na aanvraag via stadhuis Izegem.

Comment

Met wat fantasie, het gebruik van hersenen en vele zoekwerk had je de locatie mss gevonden. het zoekwerk is deel van urbex
                        Spijtig, schande eigenlijk, dat de locatie zomaar op het net gesmeten wordt. dit kon ook via een pm bericht!
                        hoelang zal het duren vooraleer de vandalen hun stempel zullen zetten

Groeten, GekkouJin
                        Last edited by GekkouJin; 24 januari 2010, 22:15.
                        Leave no footprints, just shoot pictures

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GekkouJin Bekijk bericht
                          Met wat fantasie, het gebruik van hersenen en vele zoekwerk had je de locatie mss gevonden. het zoekwerk is deel van urbex
                          Spijtig, schande eigenlijk, dat de locatie zomaar op het net gesmeten wordt. dit kon ook via een pm bericht!
                          hoelang zal het duren vooraleer de vandalen hun stempel zullen zetten

Groeten, GekkouJin
                          Jongens toch, ben een beetje oud om spelletjes te spelen.
                          Er is er de laatste tijd genoeg ingebroken.
                          Telkens ik er rondliep zag ik weer één of meerdere "urbanist(en)" rondlopen en lang niet allen houden zich aan hun "code".
                          Juist vanwege de vandalen die er nu rondlopen meld ik dat de sleutel aan te vragen is!

Wel er nog bij vermelden dat dit maar zo is tot maart -april.
                          Dan zal het eigendom worden van de provincie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GekkouJin Bekijk bericht
                            Groeten, GekkouJin
                            Hoi GekkouJin

Ik heb echt uitgebreid gezocht in de wegen dat ik mogelijk acht maar je hebt gelijk, ik wilde wel wat zoeken hoor om vandalisme te vermijden daarom dat ik vroeg voor een tip en niet voor de exacte locatie excuses aan al degenen die ik op hun teentjes heb getrapt

ik bedoelde dit echt niet zo!

Comment

[mod]
                              De foto's zijn opnieuw verplaatst, bedankt voor de snelle aanpassing
                              Ik heb even een regeltje tussen de foto's bij gezet, dat kijkt net even gemakkelijker.

Comment

Working...
                              X