Ja Bouk,
Ik zou zeggen, de volgende keer dat ik er kom ga ik zeker wat meer naar links staan zodat je goed de diepte ziet, maar helaas is deze plaats sedert een aantal jaar verboden gebied geworden. Je kan/mag er niet meer komen.
Jammer hé .
't Is te zeggen : ik ben blij, want dan hoef ik niet meer naar l inks te gaan staan hé
Ik kan je de coördinaten geven hoor, maar ook jij zal er niet meer op mogen. er gebeurden jaarlijks dodelijke ongevallen .... in Ierland drinken ze nogal hé en dan zo'n plaatsen gaan bezoeken .....
ben er vorige zomer ook geweest en mogen of niet: daar krijgen ze mij niet op! Ik heb ze gewoon getrokken vanaf de veilige kant (waar het torentje staat). Jij had duidelijk ook wel veel beter weer dan wij, wat deze foto zeker ten goede komt.
Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.
Katrien,
Wij waren daar het jaar en de maand en de week dat het in Ierland overal bijna 30° graden was.... dergelijke temperaturen in Ierland.... het was wel 27 jaar geleden volgens de kranten. De andere keren dat wij in Ierland waren was het gewoon Iers weer .
Van waaghalzen gesproken, ik heb hier nog een paar van die fotokes (PS. Ik weet niet of ik die hier mag plaatsen, ik kan er niet zo direct iets over terugvinden in het reglement, daarom open ik een nieuw draadje 'Cliffs of Moher' in de beginnershoek.
Groetjes
Eric
Comment