Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf gefotografeerd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fotograaf gefotografeerd

Meer als 200 meter boven de zee !!!
    Cliffs of Moher in Ierland enkele jaren geleden, nog met mijn Powershot S40.

Eric
    Last edited by edbzulte; 21 februari 2013, 13:53.

Re: Fotograaf gefotografeerd

leuk vakantieplaatje ?
    kan er verder niet zoveel van zeggen ben ook nog maar een beginner
    Canon eos 7D

Comment

wel een leuk shot hoor, maar misschien had je wat meer naar links kunnen gaan staan.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ja Bouk,
        Ik zou zeggen, de volgende keer dat ik er kom ga ik zeker wat meer naar links staan zodat je goed de diepte ziet, maar helaas is deze plaats sedert een aantal jaar verboden gebied geworden. Je kan/mag er niet meer komen.
        Jammer hé .
        't Is te zeggen : ik ben blij, want dan hoef ik niet meer naar l inks te gaan staan hé
        Ik kan je de coördinaten geven hoor, maar ook jij zal er niet meer op mogen. er gebeurden jaarlijks dodelijke ongevallen .... in Ierland drinken ze nogal hé en dan zo'n plaatsen gaan bezoeken .....

Comment

ben er vorige zomer ook geweest en mogen of niet: daar krijgen ze mij niet op! Ik heb ze gewoon getrokken vanaf de veilige kant (waar het torentje staat). Jij had duidelijk ook wel veel beter weer dan wij, wat deze foto zeker ten goede komt.
          Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Als je op dat uitstekende stukje had rechtgestaan, met 1 been in de lucht, dan was het wel écht spectaculair geweest ;-)
            FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

Comment

Katrien,
              Wij waren daar het jaar en de maand en de week dat het in Ierland overal bijna 30° graden was.... dergelijke temperaturen in Ierland.... het was wel 27 jaar geleden volgens de kranten. De andere keren dat wij in Ierland waren was het gewoon Iers weer .
              Van waaghalzen gesproken, ik heb hier nog een paar van die fotokes (PS. Ik weet niet of ik die hier mag plaatsen, ik kan er niet zo direct iets over terugvinden in het reglement, daarom open ik een nieuw draadje 'Cliffs of Moher' in de beginnershoek.
              Groetjes
              Eric

Comment

Working...
              X