Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Landschapsfotografie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Landschapsfotografie

Graag wat meningen en opbouwende kritiek op mijn oefeningen in compositie...

Alvast bedankt!

Re: Landschapsfotografie

De compositie zit in de 3 foto's wel goed naar mijn mening.
    Alleen zijn die planten op de voorgrond bij foto 1 echt niet goed voor de foto. Die had je beter weg proberen te doen ter plekke.
    Foto 2 is een goede compositie in de zin dat je met die regel van de gulden snede werkt, alleen zegt de foto natuurlijk niet echt veel.
    Foto 3 vind ik iets hebben. De paaltjes beginnen in de hoek, er is scherpte en onscherpte in de foto. Ik denk dat je focus op het eerste houten paaltje ligt, maar mijn aandacht gaat meer uit naar die scheve paal erachter. Dus naar mijn mening had je de focus dus beter daarop gelegd.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt
    Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

Foton 1 Planten op de voorgrond mogen van mij, maar begrijp de mening van mijn voorganger.
      Foto 2 kan mij niet boeien
      Foto 3 Maak je mooi gebruik van de DOF. Zou linker stuk boom wegcroppen. Mooie ZW omzetting
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Ik vind 1 en drie goed, ik had 1 ook eens zonder de planten geprobeerd (als je zo'n positie kan nemen op die plek natuurlijk...je kan moeilijk in het water gaan staan bij drie gaat mijn aandacht ook naar de scheve paal, die springt er uit. Het zwart wit bij deze vind ik mooi.

Comment

Working...
        X